من قاضی نیستم و برای قضاوت هم به ایران نیامدم؛

ویگانو: حضورم در ایران به خاطر دادگر و تلاش وی برای موفقیت است

۱۳۹۷/۰۱/۰۷ - ۱۴:۰۳:۰۶
کد خبر: ۶۹۱۵۸۸
ویگانو: حضورم در ایران به خاطر دادگر و تلاش وی برای موفقیت است
مدرس و مربی مطرح تیراندازی، گفت: علت حضورم در ایران انگیزه و تلاش رییس فدراسیون ایران برای موفقیت است و امیدوارم در کنار هم بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رودولفو ویگانو که برای هدایت تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی کشورمان وارد تهران شده است، افزود: در سفری که دادگر به آلمان داشت نشستی را برای هدایت تیم ملی ایران داشتم و مقرر شد برای بررسی بیشتر سفری را به تهران داشته و از نزدیک روند فعالیت قهرمانان ایران را نظاره گر باشم.

وی ادامه داد: در ابتدا جا دارد از تلاش های دادگر و فدراسیون تیراندازی بابت حضورم در ایران تشکر کنم، ما کار بسیار سختی داریم چرا که هم زمان اندک است و هم رییس فدراسیون تیراندازی به دنبال مدال است اما تمام تلاش خود را می کنیم تا بهترین نتیجه در این مدت بگیریم.

مدرس و مربی ایتالیایی تصریح کرد: دوبار تا کنون برای کشورم کسب سهمیه کرده ام و مدال های مختلف جهان و قهرمانی اروپا را در کارنامه دارم. هدایت تیم ملی ایرلند و قهرمانی با این تیم را تجربه کرده ام و سابقه همکاری با تیم های انگلیس و قهرمانان به نام جهان را در پرونده کاری خود دارم. تجربه ای دارم که می خواهم به جوانترها منتقل کنم و برای همین به تهران آمدم.

وی تاکید کرد: من قاضی نیستم و برای قضاوت هم به ایران نیامدم، باید عملکرد قهرمانان ایران را در سنوات گذشته بررسی کنم تا ببینم کجا هستیم و به کجا می خواهیم برسیم. امروز بازدیدی از امکانات و سایت اهداف پروازی داشتم و با ملی پوشان نیز دیدار کرده و تمرینی را هم برگزار کردیم و در روزهای آینده به شناختی دو طرفه خواهیم رسید.

ویگانو ادامه داد: ما یک تیم و یک خانواده هستیم، نتایج ما همه چیز را خواهد گفت و مهم است که قبول کنیم ما با هم رقابت نمی کنیم و باید فضای خوبی را ایجاد کنیم تا تیم به نتیجه برسد.

تمرین روز چهارشنبه از ساعت 9 تا 11 در سایت اهداف پروازی با حضور خبرنگاران برگزار خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز