جهت کسب سهمیه جام جهانی نوجوانان؛

ترکیب بسکتبالیست‌های ایران مشخص شد

۱۳۹۷/۰۱/۰۸ - ۱۱:۵۷:۱۸
کد خبر: ۶۹۱۷۴۰
ترکیب بسکتبالیست‌های ایران مشخص شد
اردوی تمرینی تیم ملی نوجوانان با حضور ۱۶بسکتبالیست و زیر نظر نناد ترونیچ سرمربی تیم ملی از ۴ فروردین آغاز شده و ملی پوشان تا دهم تمرین‌هایشان را ادامه می‌دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ملی‌پوشان نوجوان ایران برای کسب سهمیه جام جهانی سیزدهم فروردین کارشان را در چین آغاز می‌کنند. کادر فنی تیم ملی ترکیب خود برای رقابت‌ها را اعلام کرد که به شرح زیر است:

۱- متین آقاجان پور

۲- حمیدرضا بهرام زاد

۳- امیرحسین علی یاری

۴- امیرحسین یازرلو

۵- نصرت اله  یازرلو

۶- سینا  واحدی

۷- دانیال نوروزی

۸- محمدرضا درخشی

۹- جلال آقامیری

۱۰- سورنا علیزاده

۱۱- پیتر گیرگوریان

۱۲- علیرضا مرتضوی

نناد ترونیچ سرکربی تیم ملی است، شهریار کریمی مربی، سینا اسفندیارپور آنالیزور، مجید کرمعلی ناظر سرپرست و مهرداد نقی‌خانی فیزیوتراپ تیم هستند.

اردوی تمرینی تیم ملی نوجوانان با حضور ۱۶بسکتبالیست و زیر نظر نناد ترونیچ سرمربی تیم ملی از ۴ فروردین آغاز شده و ملی پوشان تا دهم تمرین‌هایشان را ادامه می‌دهند و عصر جمعه راهی فوشان چین می‌شوند.

مسابقات قهرمانی بسکتبال زیر ۱۶ سال آسیا از ۱۳ فروردین ۹۷ در فوشان چین برگزار می‌شود و تیم نوجوانان ایران در این دوره علاوه بر رقبای آسیایی باید با استرالیا و نیوزیلند هم رقابت کند.

چین (میزبان)، کره جنوبی (مدافع عنوان قهرمانی)، استرالیا، چین تایپه، هنگ کنگ، هند، ایران، ژاپن، لبنان، ماکائو، مالزی، نیوزیلند و فیلیپین ۱۳ تیم حاضر در مسابقات هستند.

این ۱۳ تیم در سه گروه ۳ تیمی و یک گروه ۴ تیمی تقسیم بندی می‌شوند و ایران در گروه سوم با ماکائو و چین تایپه قرار دارد.

چهار تیم برتر این رقابت‌ها، سهمیه مسابقات جهانی زیر ۱۷ سال آرژانتین را می‌گیرند.

نظر شما