ستار همدانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ایران می‌تواند پدیده جام‌جهانی لقب بگیرد/ امیدوارم استقلال به درخشش خود در آسیا ادامه بدهد

۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۰۹:۲۳:۱۹
کد خبر: ۶۹۱۸۳۰
ایران می‌تواند پدیده جام‌جهانی لقب بگیرد/ امیدوارم استقلال به درخشش خود در آسیا ادامه بدهد
بازیکن اسبق تیم ملی معتقد است بعد از بازی مقابل آرژانتین در دوره گذشته ترس و استرس بازی با تیم‌های بزرگ برای فوتبال ایران ریخته و به نظر من تیم ملی ایران می تواند پدیده مسابقات این دوره لقب گیرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ستار همدانی، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه استقلال میان هواداران استقلال هنوز هم محبوبیت زیادی دارد،البته شاید بخشی از این محبوبیت به این مربوط می شود که او در استقلال سابقه مربیگری دارد و همواره هم جز چهره های با اخلاق و حرفه ای آبی پوشان به شمار می رود.

او یکی از هافبک های نسل طلایی ایران در دهه70 به شمار می رود و در تیم ملی ایران در جام جهانی 1998 فرانسه هم حضور داشت. به سراغ پیشکسوت باشگاه استقلال و تراکتورسازی رفتیم و دقایقی با او همکلام شدیم که در ادامه آنرا می خوانید:

*مهم‌ترین اتفاقی که در سال 96 برای شما افتاد چه بود؟

اتفاقات زیادی در سال 96 برای من رخ داد،  شما سراغ هر شخصی بروید در طول یک سال اتفاقات زیاد و مهمی برای ان رخ داده است. اگر بخواهم دو خبر یکی خوب و یکی بد را بگویم مهم ترین آن از دست دادن یکی از عزیرانم بود که حضور این فرد برای من در زندگی خیلی خوشایند بود.اتفاق خوب نیز قرار بود من با تیم گسترش فولاد فصل را آغاز کنم اما اینگونه نشد. پیشنهاد دیگری  نیز من داشتم که وجود همین پیشنهادات در زندگی حرفه ای برای من بسیار خوب است.

*بهترین عیدی که شما در یافت کردید چه بوده و از چه کسی دریافت  کردید؟

موضوع به 14 سال پیش بر می گردد و من هدیه ای از همین عزیزی که در سال 96 از دست دادم دریافت کردم. آن هدیه شاید ارزش مالی ندارد اما برای من بسیار با ارزش است. ارزش بسیاری دارد و من آن را هیچ وقت فراموش نخواهم کرد.

*ستار همدانی اهل عیدی دادن است؟

بله، بالاخره عیدی دادان یک سنت است و ما هم برای حفظ سنت ها آنها را تا حد مقدور اجرا می کنیم در مورد عیدی دادن هم به خانواده ام و دوستان عیدی می دهم و تا جایی که بتوانم به سایر سنت ها مانند دید و بازدید هم عمل می کنم.

*در سال 97 چه آرزویی دارید؟

در مورد آرزوهای شخصی اجازه بدهید صحبت نکنم اما برای تک تک مردم کشورم سلامتی، بهروزی و کسب و کار پررونق آرزو دارم، امیدوارم تمام نمایندگان کشورمان در تمام عرصه ها موفق باشند و  استقلال نیز بتواند در آسیا درخشش خود را ادامه بدهد.

*سال 97 برای فوتبال ایران سال بسیار مهمی است، ارزیابی شما از عملکرد تیم ملی در گروه دوم جام جهانی چیست؟

در یکی از سخت‌ترین گروه مسابقات قرار گرفت و گروهی که ایران حضور دارد به همراه گروهی که تیم‌های آلمان، سوئد، مکزیک و کره حضور دارند، سخت‌ترین گروه مسابقات است.من معتقدم تیم ایران توانایی شگفتی‌سازی در این مسابقات را دارد و می‌تواند پدیده جام جهانی روسیه شود و پیروزی برابر مراکش در روز اول برتری روحی را برای تیم ایران پیش از بازی مقابل تیم‌های اسپانیا و پرتغال به همراه خواهد داشت.تیم ملی ایران با کی‌روش به شخصیت تیمی خوبی رسیده و دیگر برای هیچ تیمی حریف آسانی نبوده و سخت گل می‌خورد و این می‌تواند امتیاز تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه باشد و کی روش باید هنر خود را در جام جهانی نشان دهد. ما با اسپانیا و پرتغال همگروه هستیم اما  بعد از بازی مقابل آرژانتین در دوره گذشته ترس و استرس بازی با تیم‌های بزرگ برای فوتبال ایران ریخته و به نظر من تیم ملی ایران می تواند پدیده مسابقات این دوره لقب گیرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز