فریبا محمدیان:

زنان و مردان دو بال توسعه کشور هستند/ قانون باید از هر دو جنس حمایت کند

۱۳۹۷/۰۱/۰۹ - ۱۶:۳۱:۲۶
کد خبر: ۶۹۱۹۴۴
زنان و مردان دو بال توسعه کشور هستند/ قانون باید از هر دو جنس حمایت کند
معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان معتقد است زنان و مردان دو بال توسعه کشور هستند قوانین باید از هردو جنس حمایت کند اگر این حمایت صورت نگیرد توسعه به خطر می‌افتد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا محمدیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به طرح خروج زنان از کشور بدون اذن همسر در شرایط خاص، گفت: در جلساتی که برای تدوین این لایحه برگزار شد نمایندگانی از وزارت ورزش نیز حضور داشتند و چالش‌هایی که در حوزه ورزش خانم‌ها وجود دارد را مطرح کردند.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان افزود: علاوه بر وزارت ورزش دستگاه‌های دیگر نیز در حوزه‌های علمی، کارآفرینی، اقتصای و سیاسی چالش‌های موجود را بیان کردند و نتیجه به دست آمده از جمع‌بندی صورت گرفته تصویب قانونی است که با توجه به آن در شرایطی که حضور بانوان فرهیخته در هر یک از عرصه‌های ورزشی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در مجامع بین‌المللی به نفع منافع ملی است این خروج مورد حمایت قانونی قرار گیرد.

وی بیان کرد: امیدوارم شرایطی فراهم شود تا بانوان فرهیخته بتوانند منافع ملی بسیاری برای کشور به دست آورند،از آنجا که نمایندگان مجلس افرادی فرهیخته هستند و چالش‌های موجود در حوزه بانوان را به درستی درک می‌کنند می‌توان به تصویب این لایحه امیدوار بود.

معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان در پایان خاطرنشان کرد: زنان و مردان دو بال توسعه کشور هستند قوانین باید از هردو جنس حمایت کند اگر این حمایت صورت نگیرد بدون شک یکی از بال‌ها ضعیف شده و توسعه به خطر می‌افتد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز