برنامه ۹۶ اجرایی شد؛

دادگر: سال ۹۷ برای فدراسیون تیراندازی سالی پرکار توام با موفقیت خواهد بود

۱۳۹۷/۰۱/۱۰ - ۰۸:۵۰:۲۰
کد خبر: ۶۹۲۰۰۹
دادگر: سال ۹۷ برای فدراسیون تیراندازی سالی پرکار توام با موفقیت خواهد بود
رییس فدراسیون تیراندازی کشورمان با بیان این که برنامه های سال 96 به خوبی اجرایی شد گفت: در سال جاری رقابت های متعدد و با اهمیتی را پیش رو داریم که باید با موفقیت برای ورزش ایران و جامعه تیراندازی همراه باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی دادگر در خصوص برنامه های اجرا شده این فدراسیون در سال 96 گفت: سالی کد گذشت با استقرار تیم کاری جدید در فدراسیون همراه بود، در همان ابتدای کار خود در این فدراسیون به دنبال حضور چهره های خوش نام، خوشفکر، با انگیزه و البته جوان در مجموعه بودیم که با کارشناسی های صورت گرفته و بهره گیری از خرد جمعی، نیروهای متخصصی را به کار گرفتیم که اثر حضور این نیروها در فعالیت های سال 96 مشهود است.

وی ادامه داد: زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتیم با انبوهی از بدهی ها مواجه بودیم که رقمی بالغ بر 17 میلیارد تومان بود. با توجه به این بدهی ها و برنامه های آتی فدراسیون تصمیم گرفتیم به گونه ای کار و مدیریت کنیم که از طرفی بدهی های جدیدی به بار نیاید و از طرفی دیگر هم تمام برنامه های فدراسیون به مرحله اجرایی برسد که در این حوزه موفق عمل کرده و به خوبی توانستیم به اهداف خود دست یابیم. این فدراسیون علاوه بر بدهکاری های داخلی، به مجامع بین المللی از جمله فدراسیون جهانی و کنفدراسیون آسیایی بابت حق عضویت سنوات گذشته بدهکار بود که به تازگی بدهی ما به فدراسیون جهانی تسویه شد و خطر دیگری از ورزش تیراندازی دور شد.

رییس فدراسیون تیراندازی ادامه داد: بدهی های لازلو خطری جدی برای فدراسیون تیراندازی به شمار می آمد که حتی می توانست عواقب سنگینی برای ورزش تیراندازی به شمار آید، از همان ابتدا سعی کردیم با تعامل مناسب و جلب دوباره اعتماد وی با مدیریت شرایط، فضای مناسبی را ایجاد کرده و امکان حضور مجدد وی را در ایران فراهم آوریم و هم بدهی های این مربی خارجی و دیگری مربی خارجی را پرداخت کنیم تا آنچه از گذشته برای ما میراث گذاشته شده، در روند فعالیت های فدراسیون خللی وارد نکند.

دادگر گفت: در دیداری که هفته گذشته با لازلو داشتیم تعامل مناسبی برقرار و صحبت های خوبی شد و باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رقم می خورد اما آنچه مسلم است بدهی مربیان خارجی را پرداخت خواهیم کرد تا خطری ورزش ایران و تیراندازی را تهدید نکند.

وی تاکید کرد:یکی دیگر از برنامه های در سالی که گذشت معطوف به رشته تیراندازی به اهداف پروازی بود. تیم ملی اهداف پروازی طی دو سال گذشته به هیچ رقابت بین المللی اعزام نشده بود اما از زمان حضور تیم کاری جدید در فدراسیون و در سال 1396 این تیم سه اعزام آسیایی و جهانی به قزاقستان، روسیه و قبرس داشت که بی شک در روند رو به جلوی قهرمانان کشورمان تاثیر گذار خواهد بود. 

رییس فدراسیون تیراندازی گفت:از سال 1390 نیز جوایز نقدی به قهرمانان و باشگاه ها خلاف قول های داده شده، پرداخت نمی شد، اما تلاش کردیم ضمن دو برابر شدن پاداش قهرمانان در سال 96 نسبت به سال گذشته، جوایز و پاداش آنان را پرداخت کنیم که این امر محقق شد و همه معوقات پرداخت شد.

دادگر با اشاره به اینکه تیم ملی اهداف پروازی تاکنون نتوانسته در بازیهای آسیایی کسب مدال کند و همچنین سهمیه را به دست آورد، گفت: به دنبال حضور موفق تیراندازان اهداف پروازی در بازی های آسیایی جاکارتا و کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو هستیم و افزایش تعداد مدال های تفنگ و تپانچه و خوشرنگ شدن مدال ها از دیگر اهداف ما در بازی های آسیایی است که تمام تلاش خود را به کار بسته ایم که این مهم محقق شود.

وی تاکید کرد: در دهمین دوره رقابت های سلاح های بادی قهرمانی آسیا که به میزبانی ژاپن برگزار شد ملی پوشان کشورمان موفق شدند در بخش تپانچه و تفنگ تیمی بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان مقام قهرمانی و نایب قهرمانی قاره پهناور آسیا را از آن خود کنند و یک مدال ارزشمند نقره را نیز در بخش تپانچه آقایان برای ایران به ارمغان بیاورند. کسب دوسهمیه المپیک نوجوانان آن هم برای نخستین بار در تاریخ ورزش ایران در این رقابت ها رقم خورد که نشان از حرکت رو به جلو گام برداشتتن در مسیر درست تیراندازی دارد و این امید می رود در سال جاری با تلاش های پیگیر همه بخش های فدراسیون شاهد کسب موفقیت های بهتر و بیشتری در این رشته ورزشی باشیم.

رییس فدراسیون تیراندازی اشاره ای نیز به فعالیت ها و برگزاری اردوهای منظم و مستمر تیم های ملی تیراندازی داشت و گفت: با توجه به مسابقاتی که در سال گذشته سپری شد و تقویم پرکار فدراسیون درسال 1397، از همان روزهای ابتدایی شروع کار خود تصمیم گرفتیم ملی پوشان تمرینات منظم و مستمری را در برنامه کاری خود داشته باشند و تیم های پشتیبانی نیز برای حمایت همه جانبه از قهرمانان کشورمان بسیج شدند و با تلاش های صورت گرفته شرایط بسیار خوبی برای تیم های ملی تیراندازی رقم خورد. به سازی فضای داخلی ، محل استراحت و اقامت ورزشکاران نیز در دستور کار قرار گرفت و امروز محلی در شان ورزشکاران و قهرمانان کشورمان مهیا شده که این نیز از جمله کارهای عقب مانده ای بود که در سال 96 اجرا شد.

وی در ادامه به اعزام های آتی فدراسیون اشاره کرد و گفت: حضور در جام جهانی تفنگ در کره جنوبی (31 فروردین)، جام جهانی مونیخ (اواخر اردیبهشت) و مسابقات قهرمانی جهان در کره جنوبی (شهریور ماه) و مسابقات جهانی اهداف پروازی از برنامه های این فدراسیون در سال آینده است، البته میزبانی رقابت های کشورهای جهان اسلام در تبریز به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2018 را نیز در دستور کار داریم که در این خصوص نیز اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رییس فدارسیون تیراندازی با اشاره به اینکه تیم های ملی در هر ماه به طور متوسط یک اعزام بین المللی دارند گفت: شرایط اردوهای داخلی مطلوب است البته تهیه ساچمه خارجی پول زیادی می خواهد و مقداری فشنگ نیز در گمرک است که صحبت هایی در جهت همکاری میان نهادهای مرتبط شده و امیدواریم این مساله نیز به زودی حل شود.

دادگر اشاره نیز به فعالیت های رسانه ای تیراندازی داشت و گفت: در سالی که گذشت شاهد پخش های زنده متعددی از ورزش تیراندازی بودیم و باید گفت تعامل مناسب و خوبی میان فدراسیون، رسانه ملی و اصحاب رسانه برقرار شد که این امر در رونق و ترویج فرهنگ ورزشی تیراندازی نقش به سزایی دارد که باید به همه تلاشگران عرصه خبر و رسانه خسته نباشید و خدا قوت گفت چرا که اعتقاد دارم آنها یک پای ثابت موفقیت های تیراندازی به شمار می روند.

وی ادامه داد: در سالی که گذشت با رای اعتماد اعضای مجمع کمیته ملی المپیک افتخار داشتم به عنوان عضو هیات اجرایی این کمیته، کار و فعالیت کنم اما کار اصلی در سال جاری آغاز خواهد شد و همه اعضا برای موفقیت ورزش ایران هم قسم شده اند تا برگ زرینی را در تاریخ ورزش ایران به ثبت رسانند که امیدواریم در بازیهای آسیایی جاکارتا این موفقیت ها آغاز شود.

رییس فدراسیون تیراندازی گفت: توجه به امور رفاهی پرسنل ، راه اندازی کمیته پیشنهادات ، تشکیل کارگروه های مختلف ، تاکید و توجه به نقش و جایگاه پیشکسوتان تیراندازی، بازدید از هیات های استانی و سرکشی به مجموعه های تیراندازی در سراسر کشور و ... از دیگر اقدامات صورت گرفته در سال 96 است که به انجام رسید و در شرایطی که بیشتر عزیزان در تعطیلات نوروز به سر می برند همکاران ما در فدراسیون تیراندازی مشغول کار و فعالیت هستند تا ان شاءالله در بازیهای آسیایی جاکارتا و رقابت های پیش رو نمایندگان شایسته ای برای ورزش ایران و جامعه تیراندازی باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز