نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی انتخاب خودم هستند

کولاکوویچ: وظیفه من حمایت از بازیکنان جوان برای آینده والیبال ایران است

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۱:۵۷:۳۲
کد خبر: ۶۹۳۰۶۷
کولاکوویچ: وظیفه من حمایت از بازیکنان جوان برای آینده والیبال ایران است
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فقط و فقط انتخاب خودم هستند و از هوش و زکاوت زیادی نیز برخوردارند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ایگور کولاکوویچ در حاشیه تمرین تیم ملی والیبال ایران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: خوشحالم بار دیگر مقابل نمایندگان رسانه ها قرار گرفتم. دور جدید تمرینات تیم ملی شروع شده است. بازیکنان و کادر فنی تیم ملی مدتی از یکدیگر دور بودند و دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفتیم که خوشحال کننده است.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی فقط و فقط انتخاب من هستند، گفت: همه آنان از زکاوت و هوش بالایی برخوردارند و همگی توانایی بالایی نیز در ورزش والیبال دارند.

سرمربی تیم ملی والیبال با بیان اینکه در ایران بازیکنان با توانایی بیشتری نیز وجود دارند، گفت: باید از بازیکنان جوان حمایت کنیم تا در آینده بسیار نزدیک، تاکید می کنم آینده بسیار نزدیک این بازیکنان را موفق ببنیم و آنان آینده والیبال ایران هستند.

وی تصریح کرد: این بازیکنان هوش و توانایی خوبی دارند، اما حضورشان در تیم ملی به تلاش خودشان بستگی دارد و باید خوب کار کنند، در غیر اینصورت دیگر بازیکنان جای آنان را در تیم ملی خواهند گرفت.

کولاکوویچ در ادامه یادآوری کرد که وظیفه من و دیگر اعضای کادر فنی تیم ملی این است که با تمام انرژی از این بازیکنان حمایت کنیم تا در آینده بتوانند شایستگی ها خود را به خوبی نشان دهند و انگیزه اصلی جوانگرایی در تیم ملی نیز همین موضوع است.

وی درباره برنامه های تیم ملی برای حضور شایسته در لیگ ملت های والیبال گفت: لیک ملت های والیبال نخستین میدان پیش روی تیم ملی است و دور نخست تمرینات آماده سازی در تهران برگزار می شود. فضا و محیط به اندازه کافی مناسب است که بخواهیم دور نخست تمرینات را در تهران برگزار کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال ادامه داد: دو مسابقه دوستانه و تدارکاتی برابر صربستان خواهیم داشت تا آماده حضور در لیگ ملت های والیبال شویم. همچنین رقابت های قهرمانی جهان را نیز پیش رو داریم که هر چهار سال یکبار برگزار می شود و اهمیت بسیار زیادی برای تیم ملی ایران دارد. برنامه ریزی برای این مسابقات را در آینده نیز اعلام خواهم کرد.

وی درباره حضور بازیکنان مرحله دوم تمرینات تیم ملی نیز گفت: بازیکنان سری دوم، بازیکنانی با تجربه هستند که نیاز به استراحت بیشتر داشتند. به همین دلیل دیرتر وارد اردو می شوند. این بازیکنان در طول سال گذشته هم در خدمت تیم ملی و هم باشگاه های خود بودند و در مرحله نهایی لیگ برتر نیز حضور داشتند و ترجیح دادم که استراحت بیشتری داشته باشند. جای خوشحالی دارد که این بازیکنان بدون مصدومیت به گروه نخست ملحق می شوند.

کولاکوویچ در پاسخ به این پرسش که هدف پیش روی تیم ملی والیبال ایران در لیگ ملت های والیبال چیست؟ گفت: والیبال ایران آرزو و رویاهای بزرگی با تیم ملی خود دارد و من هم آنها را دنبال می کنم. با اطمینان خاطر اعلام می کنم که نخستین هدف تیم ملی ارائه والیبالی خوب و در شان ایران است. والیبالی که برای هر توپ و امتیاز بجنگد و بازیکنان با هدف پیروزی وارد زمین شوند. این به این معنی نیست که تیم ملی والیبال ایران همه بازی ها را ببرد، بلکه در تمام بازی ها با تمام توان شرکت و برای پیروزی تلاش کند.

سرمربی تیم ملی والیبال تاکید کرد: برای دستیابی به این هدف باید ابتدا خوب آماده شویم. زمان خوبی برای تمرین داریم به جز دو بازیکن (جواد معنوی نژاد و میلاد عبادی پور) که در باشگاه های اروپا بازی می کنند و دیرتر به اردوی تیم ملی ملحق خواهند شد، سایر بازیکنان فرصت خوبی برای آماده سازی دارند.

نخستین مرحله تمرینات تیم ملی والیبال ایران از روز گذشته با حضور 29 بازیکن در سالن فدراسیون والیبال آغاز شده است.

محمد طاهر وادی، جواد کریمی، فرهاد سال‌افزون، سامان فائزی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، رحمان تقی‌زاده، مرتضی شریفی، امیرحسین اسفندیار، سلیم چپرلی، قاسم کارخانه، سعید جواهری توانا، امیر غفور، محمد رضی‌پور، امیرمحمد فلاحت‌خواه، مهدی جلوه، ابوالفضل قلی‌پور، پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور، بهنام ابراهیمی، امیرحسین توخته، صابر کاظمی، میثم صالحی، مصطفی حیدری، مجتبی یوسفی، کیاوش حیدری، محمود رسولی و اکبر ولایی بازیکنان شرکت کننده در این تمرینات هستند که در دو گروه الف و ب تمرینات خود را زیر نظر کادر فنی دنبال می کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز