سرمربی الغرافه تائید کرد؛

وضعیت نامشخص مصدومیت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران

۱۳۹۷/۰۱/۱۵ - ۱۴:۴۷:۰۹
کد خبر: ۶۹۳۱۸۸
وضعیت نامشخص مصدومیت مهاجم تیم ملی فوتبال ایران
سرمربی تیم فوتبال الغرافه گفت: مهاجم تیم ملی ایران مصدوم است و وضعیت نامشخصی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب هفته پنجم رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، تیم های الغرافه قطر و الجزیره امارات در دوحه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود نماینده امارات به پایان رسید و موفق شد با 8 امتیاز به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در این مسابقه، مهدی طارمی، مهاجم ایرانی باشگاه الغرافه در دقیقه 64 به دلیل مصدومیت زمین مسابقه را ترک کرد و پس از پایان بازی، بولنت، سرمربی ترکیه‌ای الغرافه در نشست خبری بیان کرد: پیروزی را دوست دارم و پس از هر برد خوشحال می شوم اما شرایط سختی داریم و در دیدار با الجزیره، مهدی طارمی و وسلی اسنایدر با مصدومیت بازی کردند و طارمی از دقیقه 65 قادر به بازی کردن نبود.

او درباره داوری افزود: برخی از تصمیمات داور ناعادلانه بود. بازیکنان الجزیره بسیاری از بازیکنان تیم ما را زدند اما داور به آنها حتی کارت زرد هم نداد و این موضوع سبب شد تا زمانیکه تیم ما 2 بر یک پیش بود، 3 بر 2 شکست بخورد.

بولنت در پایان گفت: من یک مربی هستم نه جادوگر و شعبده باز. تلاش می کنیم تا در لیگ ستارگان بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم و بتوانیم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا 2019 را بدست آوریم.

گفتنی است، در گروه A رقابت های لیگ قهرمانان، الاهلی با یازده امتیاز در صدر جدول قرار دارد و الجزیره امارات هم با هشت امتیاز در رده دوم جدول است و صعودشان را به مرحله حذفی قطعی کرده اند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز