سیدداوود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

نایب قهرمانی در لیگ برتر به کورس قهرمانی تبدیل شده است/ استقلال به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند

۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۹۳۲۵۳
نایب قهرمانی در لیگ برتر به کورس قهرمانی تبدیل شده است/ استقلال به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود می‌کند
بازیکن پیشین استقلال گفت: خوشبختانه استقلال به شرایط ایده آل و آرمانی خود رسیده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، پیشکسوت باشگاه استقلال پیرامون برد ارزشمند این تیم مقابل الریان قطر به خبرنگار برنا گفت: خوشبختانه استقلال به شرایط ایده آل و آرمانی خود رسیده و شفر هم  به ترکیب و سیستم مد نظر خود که باعث برتری محسوس آبی پوشان در هر بازی می‌شود، دست پیدا کرده است و  فکر می کنم استقلال با این روند بتواند تا مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

وی در ادامه افزود: بنده بیش از این هم گفته بودم که شفر نیاز به زمان دارد اما خوشبختانه استقلال با توجه به مهره های خوب و بازیکنان حرفه ای که در اختیار دارد در کوتاه ترین زمان ممکن با تفکرات این مربی آشنا شد و تیم راه خود را به درستی پیدا کرد.

هافبک پیشین تیم ملی درمورد بازی آخر تیم استقلال مقابل الهلال اظهار کرد: الهلال اگرچه از دور رقابت‌ها حذف شده اما این تیم همواره مقابل تیم های ایرانی با  تمام قدرت خود به میدان می‌آید و این بازی برای آنها حیثیتی است و در آن سوی میدان هم استقلال خیالش از صعود راحت است و می تواند به راحتی و  با آرامش خاطر پای به این میدان بگذارد و این موضوع می‌تواند نقطه مثبتی برای استقلال باشد.

بخش دیگری از صحبت‌های ملی پوش اسبق ایران درمورد بازی استقلال مقابل سیاه جامگان  بود، او در این رابطه خاطرنشان کرد: بعید می‌دانم تیمی در ایران بتواند مقابل استقلال مقاومت کند، فکر می‌کنم اگر مشکل خاصی پیش نیاید استقلال می تواند به راحتی در این میدان پیروز شود.

سرمربی استقلال جنوب در ادامه با اشاره به شرایط حساس جدول رده بندی در لیگ برتر تصریح کرد: کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا در لیگ بسیار اهمیت دارد و چهار تیم برای کسب این سهمیه تلاش می کنند و فکر می کنم نایب قهرمانی در لیگ برتر خودش به یک کورس قهرمانی تبدیل شده و من امیدوارم استقلال در این کورس بتوانند به عنوان تیم اول دست پیدا کند.

بخش پایانی صحبت های سرمربی استقلال جنوب درباره شرایط تیمش بود، او گفت: خوشبختانه هم اکنون شرایط تیمی خوبی داریم و بسیار امیدوار هستم بتوانیم با توجه به سقوط راه آهن به لیگ پایین تر یک نماینده برای تهران در لیگ دسته اول بالا بیاوریم و بنده امیدوارم هواداران هم از ما حمایت کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز