جوانان تیم در کنار بزرگسالان بازی می‌کنند؛

مهابادی: شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم/ جوانمردانه بازی می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۱/۱۶ - ۱۴:۳۲:۰۴
کد خبر: ۶۹۳۴۴۳
مهابادی: شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم/  جوانمردانه بازی می‌کنیم
سرمربی سیاه‌جامگان، گفت: تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی ارائه کنیم و علیرغم اینکه شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم، جوانمردانه بازی کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داود مهابادی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت: تیم ما شرایط مشخصی در جدول دارد و از هفته‌های قبل این وضعیت برای مشکی‌پوشان به وجود آمده بود. 4 بازی باقی مانده و تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی ارائه کنیم و علیرغم اینکه شانسی برای ماندن در لیگ برتر نداریم، جوانمردانه بازی کنیم.

مهابادی ادامه داد:‌ می‌‌خواهیم تا پایان مسابقات بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان بزرگتر بازی کنند و تجربه خوبی برای سال بعد داشته باشند.

وی در مورد اینکه چه شد در این شرایط سخت حاضر شد در مشکی‌پوشان مربیگری کند، گفت:‌ شغل ما مربیان همین است. گاهی چنین وضعیت‌هایی برایمان پیش می‌آید. ضمن اینکه مشکی‌پوشان عقبه‌اش به تیم ابومسلم برمی‌گردد که یک تیم سابقه‌دار است. عباسی هم از دوستان قدیمی ماست و از من درخواست داشت در این چند بازی در کنار تیم باشیم. من هم قبول کردم و قول و قرارهایمان را گذاشتیم. حقیقتش را هم بخواهید از بیکاری خوشم نمی‌آید.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان  در مورد شناختش از استقلال گفت: اگر بخواهیم سه تیم در آسیا را به عنوان آماده‌ترین و سرحال‌ترین در نظر بگیریم، استقلال قطعا یکی از آنهاست و بهترین تیم ایران است. آنها هم در آسیا هم بازی دارند. ما چون با این تیم بازی داشتیم، روی آن ریزتر شده‌ایم. استقلال تیم خوبی است. مهره‌های خوبی دارد و به هماهنگی هم رسیده است. ضمن اینکه در سال جام جهانی هستیم و این مسئله باعث می‌شود که انگیزه بازیکنان آنها بیشتر شود.

مهابادی در خصوص اینکه امسال را با برق جدید شیراز آغاز کرد و سپس راهی نساجی شد و بعد از آن به مشکی‌پوشان پیوست، گفت: من با برق جدید شیراز کارم را آغاز کردم و حتی با این تیم شانس صعود به لیگ برتر هم داشتیم اما در نیم‌فصل مشکلاتی به وجود آمد که ادامه مسیر را برای ما سخت کرد. وقتی با آقای بردبار مالک باشگاه برق صحبت کردم متوجه شدم که با آغاز تمرینات حتی هزینه‌های تامین امکانات تمرین برای آنها فراهم نیست و مقرر شد با توجه به اینکه 30 امتیاز گرفته بودیم و ماندن تیم قطعی شده چند بازیکن را بفروشیم تا تیم به حیاتش ادامه دهد.

وی افزود: به شخصه قصد جدایی نداشتم اما از آنجا که می‌خواستیم ادامه حیات بدهیم، خودمم در فهرست فروشی‌ها قرار گرفتم (با خنده) و سپس به  نساجی رفتم.

سرمربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان تاکید کرد: در همان آغاز کارم با نساجی بنا به تصمیم مدیریت باشگاه قطع همکاری کردیم که من به تصمیم مسئولان این باشگاه احترام می‌گذارم و برای آنها در ادامه راه آرزوی موفقیت می‌کنم.در اینکه سال آینده قرار است در مشکی‌پوشان بمانیم یا نه هفته آینده با خداداد عزیزی که به عنوان مدیر سازمان فوتبال انتخاب شده حرف می‌زنیم و اگر شرایط از هر دو تیم مهیا باشد انشاالله به همکاری‌مان ادامه خواهیم داد.

مهابادی در پاسخ به این سؤال که با کدام بازیکنان قطع همکاری شده یا کنار گذاشته شده، گفت:‌ ما بازیکنی راکنار نگذاشتیم تنها بازیکنی که با باشگاه قطع همکاری کرده حنیف عمران‌زاده است. در همان ابتدای حضور ما وی نزد من آمد و گفت یک مصدومیت دارد که دوباره سراغ او را گرفته و از طرفی مادرش بیمار است و می‌خواهد نزد خانواده‌اش باشد. من هم برای والده وی آرزوی سلامتی دارم و بعدا متوجه شدم که با باشگاه قطع همکاری کرده اما کسی را از این تیم کنار نگذاشتم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز