من از شرایط تیمم در خط حمله و مالکیت راضی هستم؛

افاضلی: شناخت خوبی داشتیم و نباید اینطور می‌شد/مطمئن باشید که نفت سقوط نمی‌کند

۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۱۸:۴۲:۲۲
کد خبر: ۶۹۳۶۷۵
افاضلی: شناخت خوبی داشتیم و نباید اینطور می‌شد/مطمئن باشید که نفت سقوط نمی‌کند
سرمربی تیم نفت گفت:از شرایط تیمم در خط حمله و مالکیت راضی هستم و از بازی با استقلال بهتر ظاهر شدیم ولی این‌ها به دردمان نمی‌خورد و باید در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، دیدار تیم‌های سایپا و نفت در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر با نتیجه 4 بر 2 به سود سایپا به اتمام رسید. هومن افاضلی در نشست خبری پس از این دیدار اظهار کرد: دوست داشتم پس از بازی در ورزشگاهی که نوجوانی‌ام را در آن پشت سر گذاشتم نتیجه بهتری بگیرم اما متاسفانه در بازی که برای تماشاگران بازی خوبی بود، با شش ضربه چهار گل دریافت کردیم که باید آن را بررسی کنیم.

او ادامه داد: تیم سایپا دو بازیکن کناری فوق العاده دارد که به لحاظ تکنیکی و سرعتی بسیار خوب هستند. آرش رضاوند و آرمان رمضانی هم بازیکنان خوبی هستند که در خط حمله آن‌ها بازی می‌کنند. ما شناخت خوبی داشتیم و نباید اینطور می‌شد.

افاضلی افزود: من از شرایط تیمم در خط حمله و مالکیت راضی هستم و از بازی با استقلال بهتر ظاهر شدیم ولی این‌ها به دردمان نمی‌خورد و باید در بازی‌های آینده نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی نفت ادامه داد: اگر کمی مربیگری بکنید می‌فهمید که بازی به حرف نیست. ما به بازیکنان نکات زیادی گفتیم ولی بازیکنان تحت فشار هستند. بازیکنان ما نتیجه 3 بر صفر را به 3 بر 2 تغییر دادند. ما نکاتی را در کنار زمین می‌گوییم ولی شرایط مختلفی باعث می‌شود که بازیکنان در هنگام بازی گیرایی کمی داشته باشند. من بارها گفتم و شما مطمئن باشید که نفت سقوط نمی‌کند.

نظر شما