استقلال نیمه دوم بهتر بود و خیلی خوب کار کرد؛

مهابادی: بازیکنان ما در زمین بی‌تفاوت هستند

۱۳۹۷/۰۱/۱۷ - ۲۰:۱۷:۴۶
کد خبر: ۶۹۳۶۸۳
مهابادی: بازیکنان ما در زمین بی‌تفاوت هستند
سرمربی تیم سیاه‌جامگان گفت: من در این چند سال بازیکنی مثل جپارف در ایران ندیده ام. او خیلی خوب برای استقلال کار کرد و این پیروزی را به تیم استقلال تبریک می گویم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، داوود مهابادی بعد از شکست تیمش مقابل استقلال گفت: ما در نیمه اول شانس‌های خوبی داشتیم ولی نشد استفاده کنیم. به استقلال فرصت زیادی ندادیم و خوب کار کردیم. به بازیکنانم بین دو نیمه گفتم که استقلال به کناره‌ها می‌آید و توپ‌ها را بلند می‌کند و سر همین مسئله هم سه گل خوردیم. در سمت راست پوشش ندادیم و تنبیه شدیم.

او ادامه داد: استقلال نیمه دوم بهتر بود و خیلی خوب کار کرد. من در این چند سال بازیکنی مثل جپارف در ایران ندیده ام. او خیلی خوب برای استقلال کار کرد و این پیروزی را به تیم استقلال تبریک می گویم.

مهابادی در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر اینکه چرا بازیکنانش نسبت به سقوط ناراحت نبودند، اظهار کرد: الان یک اپیدمی در تیم‌مان داریم و آن هم بی‌تفاوتی در برخی بازیکنان است. یکی از ناراحتی‌های من هم همین بود. به بازیکنانم گفتم اصلا برایتان مهم نیست که چند چند ببازید یا اصلا ببازید. این اوج بی‌انگیزگی یک تیم است. یک سری بازیکنان خیلی زحمت می‌کشند ولی برای برخی اهمیتی نداشت و این برای یک تیم اصلا خوب نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز