اکثر بازیکنان می‌گویند پس از پایان لیگ درباره قرارداد مذاکره می‌کنند؛

گرشاسبی:در مقدس‌ترین مکان قهرمانی پرسپولیس ثبت شد

۱۳۹۷/۰۱/۱۸ - ۱۹:۲۶:۰۴
کد خبر: ۶۹۴۱۴۵
گرشاسبی:در مقدس‌ترین مکان قهرمانی پرسپولیس ثبت شد
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: امروز بازیکنان سختکوش بودند و خوشحالیم که قهرمانی را کسب کردیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، حمیدرضا گرشاسبی بعد از قطعی شدن قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر، گفت: خوشحالیم در مقدس‌ترین مکان مهر تائید این قهرمانی ثبت شد. بازیکنان با توجه به استرسی که هست تلاش کردند.

وی افزود: امروز بازیکنان سختکوش بودند و خوشحالیم که قهرمانی را کسب کردیم. امیدواریم در ادامه هم پیروز شویم و هم و غم‌مان را برای لیگ قهرمانان بگذاریم.

گرشاسبی در مورد تمدید قراردادها تصریح کرد: فصل هنوز تمام نشده است. یکبار و دوبار نه با همه بازیکنان صحبت کردیم. در دوحه به بازیکنان گفتیم به محض رسیدن به تهران برای تمدید به باشگاه بیایند که چند نفر آمدند. در هر بازی که به رختکن رفتم از بازیکنان خواستم برای تمدید به باشگاه بیایند. من و افشین پیروانی در صحبت‌ها از بازیکنان خواستیم که به باشگاه بیایند. اکثر بازیکنان می‌گویند اجازه بدهید فکرمان به لیگ باشد و بعد از لیگ این کار را انجام می‌دهیم. هنوز تیمی کارش را در نقل و انتقالات شروع نکرده و این مسئله در مورد پرسپولیس مطرح می‌شود. البته می‌دانم پرسپولیس شرایطش حساس است چرا که از نقل و انتقالات محروم شده است. باید صبورانه کار را دنبال کنیم. بچه‌ها پرسپولیس را دوست دارند و ما هم به دنبال تمدید هستیم.

وی در مورد اینکه بازیکنان درخواست کردند برای تمدید قرارداد جرایمشان بخشیده شود، گفت: بر اساس جدولی که داریم هیچ بازیکنی طلبی ندارد. جرایم مربوط به قبل است. با این قهرمانی که به دست آمده جریمه آنهایی که قرارداد دارند بخشیده شده و جریمه آنهایی  هم که قرارداد ببندند با این اتفاق  بخشیده خواهد شد.

گرشاسبی در رابطه به اینکه سفر او برای حل مشکل محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات چه نتیجه‌ای داشت، یادآور شد: پیگیری‌های لازم را کردیم.از باشگاهی که ما را به این روز نشاند رضایت گرفتیم و آن را به فیفا ارائه دادیم. پرونده به دادگاه cas ارجاع داده شد. منتظر هستیم ببینیم وضعیت این پرونده چطور می‌شود.

گرشاسبی در مورد اینکه چقدر احتمال دارد محرومیت پرسپولیس بخشیده شود، عنوان کرد: امید داریم که پنجره باز شود و اگر این اتفاق نیوفتد با همین بازیکنان دغدغه‌ای نداریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه با بالا رفتن دلار وضعیت پرداختی به خارجی‌های تحت قرارداد با پرسپولیس به چه شکلی است‌، عنوان کرد: این سختی‌ها هست. سختر از همه بدهی‌های باشگاه است با بیش از 60-70 نفر تا به الان تسویه کردیم که شامل بازیکنان داخلی و خارجی می‌شوند. باز هم مثل قارچ از زیر زمین بدهی‌ها می‌آیند. این بدهی‌ها کمر پرسپولیس را خم کرده است. این بدهی‌ها از سال‌های دور و نزدیک باقی مانده است. باید مراقب این بدهی‌ها و پرداختی‌های بازیکنان باید باشیم. خدا کمک می‌کند و ما هم با اسپانسر خوبمان این طلب‌ها را پرداخت می‌کنیم.

وی در  اینکه تکلیف بدهی 100 هزار دلاری مهدی طارمی به باشگاه چه شد، تصریح کرد: تا پایان ماه مهلت پرداخت این پول است که انشاءالله پرداخت خواهد شد.

گرشاسبی در مورد اینکه اگر این پول را ندهد چه اقدامی انجام خواهد شد، گفت: آن موقع در این مورد تصمیم لازم را می‌گیریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز