با حضور ۵۴۵ کاراته‌کا؛

درفشی‌پور در لیگ جهانی مراکش پنجم شد

۱۳۹۷/۰۱/۱۹ - ۱۴:۰۹:۱۵
کد خبر: ۶۹۴۵۲۴
درفشی‌پور در لیگ جهانی مراکش پنجم شد
کاراته کا وزن منهای 67 کیلوگرم به مقام پنجم لیگ جهانی کاراته وان مراکش رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، چهارمین مرحله لیگ جهانی کاراته وان از روز جمعه 17 فروردین ماه در شهر رباط مراکش و با حضور 545 کاراته کا از 72 کشور برگزار شد و در وزن منهای 67 کیلوگرم، هامون درفشی پور در دیدار رده بندی به مصاف تولار آقالارزاده آذربایجانی نایب قهرمان امیدهای جهان و قهرمانی امیدهای اروپا در سال 2013 رفت و با نتیجه 4 بر 2 شکست خورد و به مقام پنجم رسید.

درفشی پور ابتدا مقابل امین سلام از الجزایر پس از تساوی یک بر یک با استفاده از قانون سنشو برنده میدان شد. در دومین دیدار به مصاف بوراک اویگور از ترکیه رفت با همان نتیجه بازی نخست موفق شد این حریف که عنوان قهرمانی امیدهای جهان در سال 2015 و قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، شکست دهد.

سومین مبارزه درفشی پور برابر رائول کوئروا از اسپانیا بود که با نتیجه 2 بر یک به سود کاراته کا کشورمان خاتمه یافت.درفشی پور در ادامه 4 بر صفر اصیل بیک موراتوف از قزاقستان را برد و به دور نیمه نهایی راه یافت. او در نیمه نهایی 2 بر صفر نتیجه را به علی الساوی از مصر دارنده عنوان سومی امیدهای جهان در سال 2015 واگذار کرد و نتوانست فینالیست شود.درفشی پور بهمن ماه و در اولین مرحله لیگ‌جهانی در پاریس فرانسه نیز به نشان برنز دست یافته بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز