با حضور ساکت برگزار شد؛

برگزاری اولین نشست کارگروه توسعه و ارتقاء فوتبال پایه در سال ۹۷

۱۳۹۷/۰۱/۲۰ - ۰۹:۵۷:۰۷
کد خبر: ۶۹۴۷۵۸
برگزاری اولین نشست کارگروه توسعه و ارتقاء فوتبال پایه در سال ۹۷
اولین نشست کارگروه توسعه و ارتقاء فوتبال پایه در سال ۹۷ با حضور دبیرکل فدراسیون فوتبال بعدازظهر دیروز در سالن روابط عمومی فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، اولین جلسه کارگروه توسعه و ارتقاء فوتبال پایه در حالی عصر امروز با حضور محمدرضا ساکت،فریدون معینی،لیلا صوفی زاده،دکتر میرشاد ماجدی،سهیل مهدی،محمد اسماعیل قاسمی،یوسف جعفری،شادی مهینی،دکتر توحید سیف برقی، سعید فتاحی و رضا عبدی برگزار شد که اعضا به بررسی برگزاری روز فوتبال پایه با توجه به نام گذاری Afc در روز ۲۵ اردیبهشت ماه پرداختند که مقرر شد تا در بخش فوتبال پایه و در قسمت آقایان،فستیوال با حضور ۵۰۰ فوتبال آموز در استان البرز برگزار شود. همچنین برگزاری فستیوال سندرم دان، فستیوال زیر ۱۵ سال بانوان نیز از دیگر برنامه های این روز خواهدبود.

گفتنی است،در ادامه نشست اعضا، درباره برگزاری مسابقات فوتبال پایه در قسمت بانوان،نظارت بر عملکرد آکادمی هیاتهای فوتبال،برگزاری فستیوال سال ۹۷ دختران و پسران،برگزاری دوره های آموزشی تربیت مدرس در بخش فوتبال پایه،بررسی انعقاد تفاهم نامه فدراسیون و آموزش و پرورش، بررسی وضعیت مجوز صدور حرفه ای آکادمی باشگاهها و تهیه پیش نویس آیین نامه صدور مجوز حرفه ای در خصوص فعال سازی آکادمی باشگاهها به بحث و بررسی پرداختند.

در این جلسه  شادی مهینی مسئول استعدادیابی بانوان گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در بحث استعدادیابی بانوان ارائه و اعلام کرد:

دراسفندماه سال ٩٦ استانهای مرکزی، کرمانشاه، تهران و توابع، البرز، خوزستان، هرمزگان، چهارمحال و بختیاری، بوشهر در دو منطقه شمال و جنوب و کردستان و گلستان ، استعدادیابی برای رده زیر ١٦ سال  برگزار کرده اند که از بین 578 بازیکن در استانهای فوق 96 فوتبال آموز انتخاب شده اند.ضمن اینکه تا پایان این ماه الباقی استانها استعدادیابی  خود را برگزار خواهند کرد.

این استانها برای استعدایابی مناطق آماده میشنود .در واقع با برگزاری فستیوال ها بازیکنان نخبه و برتر شناسایی و به تیم های ملی در رده های نوجوانان و نونهالان تزریق می شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز