اولین شکست پارس جنوبی جم در لیگ برابر ما بود؛

برانکو: فقط کسانی که دلشان با پرسپولیس است در تیم می‌مانند/ بلاژویچ گفت که هرچه من بگویم قبول می‌کند

۱۳۹۷/۰۱/۲۱ - ۱۳:۳۴:۱۰
کد خبر: ۶۹۵۳۹۷
برانکو: فقط کسانی که دلشان با پرسپولیس  است در تیم می‌مانند/ بلاژویچ گفت که هرچه من بگویم قبول می‌کند
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: تمام بازیکنان ما جوان هستند و با توجه به وضعیتمان ترکیب بازی فردا را می‌چینیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پیش از دیدار سرخپوشان پایتخت برابر تیم پارس جنوبی جم در جمع اصحاب رسانه گفت: از جایگاه یک قهرمان سلام عرض می‌کنم. طبیعی است که دوست داریم جشن قهرمانی را در تهران با حضور هواداران جشن بگیریم. پارس جنوبی تیمی است که شروع خوبی داشت اما اولین شکست این تیم در لیگ برابر ما بود.

وی افزود: تیم پارس جنوبی جم در نیم فصل دوم تغییرات زیادی داشت اما هنوز کیفیت خوبی دارد و سخت می‌بازد. سنگین‌ترین شکست این تیم مقابل استقلال بود ولی من نمی‌خواهم به آن بپردازم. آنها مقابل تیم قهرمان قطعا انگیزه زیادی دارند و هدفشان قرار گرفتن در رده چهارم تا ششم است. آنها ما را به خاطر قهرمان شدن دست کم نمی‌گیرند.

سرمربی پرسپولیس درباره غایبان تیمش در بازی فردا عنوان کرد: همه بازیکنان فردا حاضر هستند ولی ماهینی امروز مصدومیت جزئی داشت و ممکن است به بازی نرسد. رادوشوویچ هم از ناحیه کمر مصدوم است.

برانکو درباره حضور بازیکنان جوان در بازی فردا با توجه به در پیش بودن دیدار مقابل السد تصریح کرد: تمام بازیکنان ما جوان هستند و با توجه به وضعیتمان ترکیب بازی فردا را می‌چینیم. مطمئنا فردا تغییراتی خواهیم داشت.

ایوانکوویچ درمورد تمدید قرارداد بازیکنان خاطرنشان کرد: هدف باشگاه نگه داشتن همه بازیکنان است ولی فقط کسانی که دلشان با باشگاه است در این تیم می‌مانند. قطعا بهترین‌ها با ما می‌مانند.

برانکو درخصوص مخالفتش بابت به تصویر در آمدن چهره‌اش به صورت موزاییک گفت: من مخالفت کردم. بازیکنان و تیم از همه مهم‌ترند و لایق موزاییک هستند.

سرمربی سرخپوشان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قرار است از بلاژویچ برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس دعوت نماید، افزود: باید با او صحبت کنم که ببینم شرایط حضور دارد یا نه. من با او صحبت کردم و بلاژویچ گفت که هرچه من بگویم قبول می‌کند.

نظر شما