عباس خواجه اورسجی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدواریم با رهنمودهای وزارت ورزش و جوانان فدراسیون‌ها به سمت استفاده از تجهیزات ایرانی بروند/ در رشته کبدی از البسه‌های داخلی استفاده می‌کنیم

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۰۵:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۹۵۴۸۷
امیدواریم با رهنمودهای وزارت ورزش و جوانان فدراسیون‌ها به سمت استفاده از تجهیزات ایرانی بروند/ در رشته کبدی از البسه‌های داخلی استفاده می‌کنیم
رییس فدراسیون کبدی گفت: مسئولان کشور با حمایت از کالای ایرانی شرایطی را ایجاد کنند تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عباس اورسجی، رییس فدراسیون کبدی درباره حمایت از کالای ایرانی به خبرنگار برنا گفت: بر اساس رهنمودهای وزارت ورزش و جوانان در ارتباط با حمایت از کالای ایرانی امیدوارم تجهیزات ورزشی به سمت خرید از کالاهای ایرانی باشد. مسئولان کشور هم با حمایت از کالای ایرانی شرایطی را ایجاد کنند تا تولیدکنندگان داخلی بتوانند به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

وی با اشاره به اینکه نسبت به کالای ایرانی نگاه متفاوتی دارم، افزود: نام گذاری این شعار صرفا به معنای خرید کالای ایرانی نیست بلکه نشان دهنده حضور تولیدکنندگان کشورمان است و اینکه جوانان ایرانی از پتانسیل بسیار خوبی در عرصه تولید برخوردار هستند. 

اورسجی با تاکید بر اینکه در رشته ورزشی کبدی هرگز از کالای خارجی استفاده نکردیم، بیان کرد: همه البسه‌های ورزشی تیم‌ها اعم از باشگاهی و تیم ملی کالای ایرانی است، از کالاهای ایرانی بسیار راضی هستیم و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند. به عنوان جوان ایرانی از کالای ایرانی حمایت می‌کنم و در رقابت‌های مختلف بین‌المللی از البسه داخلی استفاده خواهیم کرد.

وی درباره حمایت از کالای ایرانی، اضافه کرد: در گرایش به سمت مصرف کالاهای خارجی در کشور ما وجود دارد و آثار و عوارض سو آن در همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی قابل مشاهده است. برای اصلاح این عادت ناپسند باید دست به دست هم بدهیم و از راه‌های درست وارد شویم تا تحقق کامل اهداف جهاد اقتصادی را شاهد باشیم.

اورسجی با اشاره به اینکه وزارت ورزش و جوانان از همان ابتدا به کالای ایرانی نگاه ویژه‌ای دارد، بیان کرد: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی امر ورزش همه تلاش‌های خود را به کار برده تا با رهنمودهای لازم شرایط حمایت از کالای ایرانی در ورزش توسعه پیدا کند، در این مسیر شخص وزیر ورزش و جوانان در تلاش است تا مانع پراکندگی اقدامت در این راستا شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز