در سومین مرحله تیم ملی پارا تیراندازی؛

۱۵ ملی‌پوش به اردوی تیم ملی پارا تیراندازی فرا خوانده شدند

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۱:۳۱:۵۵
کد خبر: ۶۹۵۷۹۱
۱۵ ملی‌پوش به اردوی تیم ملی پارا تیراندازی فرا خوانده شدند
مرحله سوم اردوی آمادگی تیم ملی پارا تیراندازی با کمان برای شرکت در بازی های پارا آسیایی جاکارتا از 28 فروردین تا 8 اردیبهشت در تهران برگزار می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هادی نوری و سمیه رحیمی از اصفهان، علی سینا منشاءزاده، سمیه عباسپور و زهرا نعمتی از کرمان، رمضان بیابانی از مازندران، فرزانه عسگری از آذربایجان شرقی، راضیه شیرمحمدی و زهرا دلخوش از خراسان رضوی، غلامرضا رحیمی از خوزستان، اصغر زارعی نژاد، پوریا جلالی پور، محمدرضا زندی، مجید کاکوش و محدثه کهنسال از تهران دعوت شدگان به اردوی آمادگی هستند که تمرینات خود را زیر نظر مجید کهتری به عنوان سرمربی، جبراییل عبادی و لیلا سخایی فر به عنوان مربی، مهرداد غلامی، کمک مربی و سعید اصغری گنجی، مربی بدنساز تیم ملی انجام می دهند. سرپرستی این تیم نیز برعهده مهسا محمدزاده است.

مربی تیم ملی درباره تمرینات ملی پوشان در مرحله سوم اردوی آمادگی گفت: 15 نفر با تایید کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان به اردو دعوت می شوند. بر اساس برنامه تمرینی هر ماه یک مرحله اردوی آمادگی برای تیم ملی در نظر گرفته شده است و بعد از رکوردگیری با نظر کمیته ملی پارالمپیک بهترین ها به بازی های پاراآسیایی جاکارتا اعزام می شوند.

جبراییل عبادی افزود: هدف تیم ملی از شرکت در بازی های پاراآسیایی جاکارتا تکرار قهرمانی دوره قبل مسابقات است و سعی می کنیم تعداد و رنگ مدال ها بهتر شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز