سه خبر از بدمینتون؛

اعزام بدمینتون بازان به رقابت‌های قهرمانی آسیا و کمپ AOP مالزی

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۰۹:۲۵
کد خبر: ۶۹۵۹۱۴
اعزام بدمینتون بازان به رقابت‌های قهرمانی آسیا و کمپ AOP مالزی
ملی پوشان ایران به مسابقات بدمینتون قهرمانی آسیا اعزام می شوند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقات بدمینتون قهرمانی بزرگسالان آسیا در روزهای دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه سال جاری در شهر ووهان چین برگزار خواهد شد. ثریا آقایی و مهران شهبازی به مسابقات بدمینتون قهرمانی بزرگسالان آسیا که در شهر ووهان چین برگزار می شود، اعزام خواهند شد. تیم اعزامی بدمینتون ایران را سحر زمانیان به عنوان مربی و سرپرست همراهی می کند.

*بدمینتون بازان ایران به کمپ (AOP) و مسابقات بین المللی مالزی اعزام می شوند

ثریا آقایی و امیر جباری 2 ملی پوش بدمینتون کشورمان به منظور شرکت در کمپ پیشرفته تمرینی بدمینتون (AOP) و مسابقات بین المللی بدمینتون مالزی اعزام می شوند. این بازیکنان در روزهای بیست و هشتم فروردین لغایت اول اردیبهشت ماه جاری در کمپ و مسابقات بین المللی بدمینتون مالزی که در سالن اختصاصی بدمینتون شهر کوالالامپور برگزار خواهد شد، به رقابت با دیگر بدمینتون بازان حاضر در این مسابقات خواهند پرداخت. این بازیکنان را سحر زمانیان به عنوان مربی و سرپرست همراهی می کند.

*مجمع سالیانه فدراسیون بدمینتون نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود

مجمع سالیانه فدراسیون بدمینتون در ساعت 14 روز نهم اردیبهشت ماه جاری به ریاست محمدرضا داورزنی و اعضای مجمع در سالن کنفرانس هتل ورزش برگزار می شود. در این نشست گزارش عملکرد فدراسیون در سال 1396، گزارش بازرسی سال 1396، گزارش عملکرد مالی سال 1395 توسط خزانه دار و همچنین گزارش حسابرسی سال 1395 ارایه می گردد. در این نشست پس از ارایه گزارش های فوق تقویم سال 1397 مورد بررسی و تصویب اعضای مجمع قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز