رییس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا در گفتگو با خبرگزاری برنا:

ایران در سپک‌تاکرا جایگاه خوبی دارد/ اشراف سلطانی‌فر بر ورزش قابل تحسین است

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۴:۵۶:۵۰
کد خبر: ۶۹۵۹۴۳
ایران در سپک‌تاکرا جایگاه خوبی دارد/ اشراف سلطانی‌فر بر ورزش قابل تحسین است
دبیرکل فدراسیون جهانی سپک‌تاکرا گفت: سپک تاکرای ایران در جایگاه هفتم آسیا قرار دارد و این جایگاه با حضور آقای علیپور می‌تواند ارتقا پیدا کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، عبدالحلیم رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا و دبیر کل فدراسیون جهانی این رشته امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر مسعود سلطانی‌فر دیدار و گفتگو کرد.

عبدالحلیم در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این دیدار اظهار داشت: بسیار خوشحالم که با حضور در ایران توانستم با دکتر سلطانی‌فر دیدار و گفتگو داشته باشیم. وزیر ورزش ایران اشراف خوبی بر ورزش دارد و باعث خرسندی است که با دقت همه رشته‌ها را زیر نظر دارد. آقای علیپور نیز با عملکرد خوبشان در چند سال گذشته توانسته‌اند جایگاه خوبی در فدراسیون جهانی و آسیایی سپک تاکرا به دست آورند. این جلسه با وزیر ورزش بسیار مفید بود و امیدوارم که دستاوردهای خوبی نیز برای رشته سپک تاکرا در ایران داشته باشد.

وی همچنین درخصوص وضعیت سپک تاکرای ایران ادامه داد: سپک تاکرای ایران در جایگاه هفتم آسیا قرار دارد و این جایگاه با حضور آقای علیپور می‌تواند ارتقا پیدا کند. علیپور به عنوان رییس آسیای مرکزی در این رشته توانسته عملکرد مثبتی را از خود نشان دهد که این موضوع به سود ایران است. با تلاش بیشتر ایران می‌تواند در مسابقات آسیایی و جهانی صاحب مدال شود و بدرخشد.

دبیرکل فدراسیون جهانی سپک تاکرا گفت: ایران کشور بسیار خوبی است که در بسیاری از رشته‌های ورزشی پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است. من قبل از این سفر چندین بار به ایران سفر کرده بودم و با فعالیت‌های سپک تاکرای ایران آشنایی کامل را دارم.

نظر شما