گسترش فولاد یک-استقلال یک؛

تقسیم امتیازات در تبریز/ فیروز راه را برای دایی و قلعه‌نویی هموار کرد

۱۳۹۷/۰۱/۲۲ - ۱۷:۵۱:۲۴
کد خبر: ۶۹۶۰۰۷
تقسیم امتیازات در تبریز/ فیروز راه را برای دایی و قلعه‌نویی هموار کرد
تیم فوتبال استقلال تهران در تبریز به تساوی دست پیدا کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار تیم های فوتبال گسترش فولاد تبریز و استقلال تهران به تساوی یک-یک رسید تا استقلال دو امتیاز حساس را از دست بدهد.نخستین دیدار از هفته بیست و هشتم هفدهمین دوره لیگ برتر از ساعت 17 امروز بین گسترش فولاد و استقلال در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز آغاز شد که این دیدار با تساوی خاتمه یافت.

در حالی که نیمه نخست این بازی با تک گلی که علی قربانی در دقیقه 11 به ثمر رساند با برتری آبی پوشان تهران به پایان رسیده بود، شاگردان فیروز کریمی نیمه دوم را تهاجمی و با هدف جبران گل خورده آغاز کردند. تلاش تیم میزبان در دقیقه 57 ثمر داد و رضا خالقی فر بعد از پاسکاری در بین مدافعان استقلال دروازه حسینی را باز کرد و کار به تساوی کشید.بعد از آن دو تیم بارها برای رسیدن به دروازه یکدیگر تلاش کردند اما هر بار مهاجمان دو تیم دست خالی از مقابل دروازه مقابل بازگشتند.

با این نتیجه استقلال 48 امتیازی شد و با یک بازی بیشتر از ذوب آهن و به دلیل تفاضل گل بهتر به رده دوم جدول صعود کرد. گسترش فولاد تبریز نیز 35 امتیازی شد و در همان رده نهم باقی ماند. ضمن اینکه تیم های ذوب آهن با هدایت امیر قلعه نویی و سایپا با هدایت علی دایی این شانس را دارند تا بتوانند در پایان این هفته بالاتر از استقلال قرار بگیرند و شانس خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان افزایش بدهند.

ترکیب گسترش فولاد:

فرناندو دِخسوس، مسیح زاهدی، ادسون هنریکه، احمد موسوی(89 - پیمان بابایی)، عزیز معبودی، آندرانیک تیموریان (87 - سید محسن حسینی)، میلاد زنیدپور، یوسف سیدی، اسماعیل فرهادی، سامان نریمان‌جهان و رضا خالقی‌فر.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، بویان (63 - فرشید اسماعیلی)، جپاروف(81 - امید نورافکن)، جابر انصاری(62 - تیام)، داریوش شجاعیان و علی قربانی.

نظر شما