دوازدهمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۸ - تونس؛

تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را در روز پایانی شناختند

۱۳۹۷/۰۱/۲۳ - ۱۸:۵۲:۳۰
کد خبر: ۶۹۶۳۳۵
تکواندوکاران کشورمان رقبای خود را در روز پایانی شناختند
قرعه‌کشی مبارزات اوزان 68- و 68+ کیلوگرم دختران و 78- و 78+ کیلوگرم پسران در دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 انجام و توکلی، همتی، خسروی و مهرعلی به عنوان ایران در روز پایانی حریفان خود را شناختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دوازدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان 2018 با حضور 950 هوگوپوش از 118 کشور از روز دوشنبه – 20 فروردین‌ماه در سالن "ساله کوارت" الحمامات آغاز و فردا (جمعه- 24 فروردین‌ماه) به پایان می‌رسد.


فردا و در روز پایانی این دوره از رقابت‌ها، 116 تکواندوکار در اوزان 68- و 68+ کیلوگرم دختران و 78- و 78+ کیلوگرم پسران به میدان می‌روند؛ آناهیتا توکلی (68- کیلوگرم)، کیمیا همتی (68+ کیلوگرم)، محمدعلی خسروی (78- کیلوگرم) و نیما مهرعلی (78+ کیلوگرم) آخرین نمایندگان کشورمان بر شیاپ‌چانگ جهانی هستند.

آناهیتا توکلی نماینده وزن 68- کیلوگرم ابتدا رو در روی «اولیانا چچت» از قزاقستان دارنده مدال برنز قهرمانی نونهالان آسیا 2017 قرار می‌گیرد و پس از آن باید با برنده دیدار تایلند و فرانسه می‌رود.

کیمیا همتی تکواندوکار وزن 68+ کیلوگرم در نخستین گام به مصاف «نادا الاشکار» از مصر دارنده مدال برنز قهرمانی نونهالان جهان 2015 می‌رود و در ادامه باید «فلورنس الدجیما» از کشور چاد را از پیش رو بردارد.

در وزن 78- کیلوگرم پسران، محمدعلی خسروی ابتدا با «عبدالله» از پاکستان دیدار می‌کند و پس از آن برنده دیدار فیلیپین و یونان را پیش رو دارد.

نیما مهرعلی نماینده وزن 78+ کیلوگرم کشورمان نیز در اولین دیدار باید «حسام هادجور» مراکشی را شکست دهد و در ادامه رو در روی برنده دیدار لهستان و رومانی قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ هدایت تیم پسران برعهده وحید عبدالهی به عنوان سرمربی، رشید فتاحی و وحید ناصری به عنوان مربی است. همچنین هدایت تیم دختران را فاطمه صفرپور به عنوان سرمربی، نیلوفر صفریان، سیده زهرا حسینی، زهرا باباخانلو به عنوان مربی است.

نظر شما