گزارش سایت UWW از سومین گردهمایی برابری جنسیتی؛

سخنرانی دو نماینده اتحادیه جهانی در سوییس

۱۳۹۷/۰۱/۲۵ - ۰۷:۳۸:۱۵
کد خبر: ۶۹۶۵۴۹
سخنرانی دو نماینده اتحادیه جهانی در سوییس
سایت اتحادیه جهانی کشتی در گزارشی به حضور و سخنرانی دو نماینده این اتحادیه از جمله پناهی زاده در سومین گردهمایی برابری جنیستی زیر نظر کمیته بین المللی المپیک در سوییس پرداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این گزارش به حضور و سخنرانی پناهی زاده عضو کمیسیون زنان اتحادیه جهانی کشتی و مدیر روابط بین الملل فدراسیون کشتی ایران و نایمکی مدیر توسعه UWW به نمایندگی اتحادیه جهانی در این گردهمایی و صحبت های آن ها در مورد پیشرفت اتحادیه جهانی در برابری جنسیتی و حضور جدی زنان در تصمیم گیری ها اشاره شده است.

در ادامه این گزارش آمده است؛۱۵۰ شرکت کننده در این نشست در مورد موضوع های مختلف و با هدف بهبود بیشتر تعادل جنسیتی در تمام سطوح ورزش بین المللی به بحث و تبادل نظر پرداختند و درکنار دو نماینده اتحادیه جهانی کشتی؛ روسای فدراسیون های جهانی ژیمناستیک؛ راگبی و... هم سخنرانی کردند.

در ادامه این گزارش؛ به تلاش های لالوویچ رییس اتحادیه جهانی کشتی در افزایش مشارکت زنان در مسابقات و تصمیم گیری ها اشاره شده است.

سومین گردهمایی برابری جنسیتی زیر نظر کمیته بین المللی المپیک و انجمن فدراسیون های جهانی ورزشی حاضر در المپیک های تابستانی (asoif) روز چهارشنبه 8 فروردین، با حضور توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک، نناد لالوویچ رئیس اتحادیه جهانی کشتی و عضو هیأت اجرایی کمیته بین المللی المپیک و  اندرو ریان مدیر اجرایی asoif  در شهر لوزان سوئیس برگزار شد.

نظر شما