بازگشت دوباره حدادی به دوران اوج؛

سن‌دیگوی آمریکا زیر پای احسان ایرانی/ طلای جاکارتا تضمین شد

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۴:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۹۶۷۲۲
سن‌دیگوی آمریکا زیر پای احسان ایرانی/ طلای جاکارتا تضمین شد
24 فروردین احساس غروری به دوومیدانی کاران داد که همه‌شان را به یاد سال قبل از المپیک لندن انداخت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سحرگاه 24 فروردین احساس غروری به دوومیدانی‌کاران داد که همه‌شان را به یاد سال قبل از المپیک لندن انداخت. آن روزها احسان حدادی نقشه ای برای طلای 2012 کشیده بود و تا یک قدمی آن پیش رفت.تقریبا 6 سال از آن روزها می گذرد و گویی همان احسان جوان و پرانرژی پا به عرصه رقابت های جهانی گذاشته، مخصوصا زمانیکه با فریاد، دیسک 2 کیلویی خود را بدرقه می کند. 

چند سالی است احسان فراز و فرودهای زیادی را پشت سر گذاشته اما دست خالی از میادین ورزشی برنگشته است. سالیان زیادی است که مدیران دوومیدانی چشمشان به تلاش و پشتکار این ستاره پرتاب دیسک است تا در میادین مختلف در کنار او عکس یادگاری بگیرند. 

حدادی در مسابقات پرتاب دیسک در شهر سن‌دیگوی آمریکا 68 متر و 85 سانتیمتر را پرتاب کرد و همه را به یاد قولی که برای گرفتن طلای المپیک داده بود، بیاندازد. رکوردار آسیا با 69 متر و 32 سانتیمتر، امسال بازی های آسیایی جاکارتا را پیش رو دارد هر چند آسیا میدان کوچکی است برای ورزشکار 33 ساله و باتجربه ایرانی. اما این مدال یعنی طلای بازی های آسیایی می تواند کاروان دوومیدانی را در این بازی ها به اعتماد به نفس دوچندانی برساند تا بعد از آن چشم ما به عملکرد احسان حدادی برای کسب خوشرنگ ترین مدال در المپیک 2020 توکیو باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز