پس از کسب سهمیه بازی‌های آسیایی جاکارتا؛

نیک‌پرست به دنبال مدال خوشرنگ پرتاب نیزه در پاراآسیایی

۱۳۹۷/۰۱/۲۶ - ۰۹:۵۷:۳۴
کد خبر: ۶۹۶۸۴۸
نیک‌پرست به دنبال مدال خوشرنگ پرتاب نیزه در پاراآسیایی
ملی‌پوش پارا دوومیدانی که این روزها در شهر مقدس مشهد تمرین می‌کند، قصد دارد رکورد خوبی را به ثبت رسانده و مدال خوشرنگی در بازی های پاراآسیایی جاکارتا کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سجاد نیک پرست ملی پوش پارادوومیدانی کشورمان درخصوص شرایط تمرینات خود گفت: شرایط تمرینی خوبی در شهر مشهد دارم و در ماده پرتاب نیزه تمرین می کنم.

وی افزود: در بازی های پاراآسیایی ۲۰۱۰ گوانگژو و ۲۰۱۴ اینچئون شرکت کردم و مدال برنز و نقره کسب کردم و در این دوره نیز برای کسب مدال خوشرنگ و ثبت رکورد خوب تمرین می کنم.

ملی پوش پارا دوومیدانی ایران با اشاره به رقبای خود در این دوره از بازی ها اظهار داشت: پرتابگر ازبکستان رکورد ماده پرتاب نیزه را در اختیار دارد که ۷۱ متر است. من هم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر تمرین می کنم تا رکورد خوبی ثبت کنم.

نیک پرست ادامه داد: رکورد من ۶۳ متر است که دوست دارم رکوردم را جا به جا کنم. البته ابتدا باید در رقابت های انتخابی سهمیه ورود به بازی های پاراآسیایی را کسب کنم و در گام بعد رکورد خوبی را ثبت کنم.

نیک پرست در پایان به ادغام کلاس ها اشاره کرد و اظهار داشت: من در کلاس F۱۲ فعالیت می کنم که کلاس من با F۱۳ ادغام شده است و این شرایط به نفع من است.

نظر شما