مهدی بی‌باک در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تکواندوکاران نوجوان ایران گل کاشتند/ سرمایه‌های کشور باید حفظ شوند/ با انتخاب مجدد پولادگر فشارها از تیم ملی برداشته شده است

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۲:۲۴:۲۲
کد خبر: ۶۹۶۹۲۱
تکواندوکاران نوجوان ایران گل کاشتند/ سرمایه‌های کشور باید حفظ شوند/ با انتخاب مجدد پولادگر فشارها از تیم ملی برداشته شده است
پیشکسوت تکواندو ایران گفت: در حال حاضر تیم ملی شرایط بهتری نسب به زمانی که من حضور داشتم دارد و باآرامش بیشتری تمرینات و مسابقات را دنبال می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی بی‌باک سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران درخصوص عملکرد نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان در تونس صحبت کرد.

بی‌باک در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به موفقیت تکواندوکاران در تونس اظهار داشت: عملکرد نوجوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان قابل تحسین است و با کسب مدال‌های طلا تکواندوکاران ما گل کاشتند. نوجوانان ما نشان دادند که در بالاترین سطح جهان قرار دارند و می‌توانند آینده روشنی پیش روی خود داشته باشند. تبریک می‌گویم این قهرمانی را و به همه دست اندرکاران فدراسیون که موجبات این قهرمانی را فراهم کردند خسته نباشید میگویم.

وی در ادامه افزود: تیم پسران ما پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و با درخشش در این مسابقات نشان داد از پتانسیل بالایی برخوردار است. متاسفانه تیم دختران در این مسابقات نتوانست انتظارات را برآورده کند ولی اینقدر عملکرد پسران ما خوب بود که نتایج ضعیف دختران دیده نشد.

پیشکسوت تکواندو ایران در پاسخ به این سوال که آیا این نوجوانان می‌توانند سرمایه‌های خوبی برای تیم بزرگسالان باشند، خاطرنشان ساخت: بحث نوجوانان با بزرگسالان بسیار فرق می‌کند. مهم‌ترین مسئله‌ای که باید به آن توجه داشته باشیم حفظ کردن این سرمایه‌ها و استعدادها است. باید زندگی حرفه‌ای را به آنها نشان دهیم و بهترین مسیر را برای این عزیزان در نظر بگیریم. اگر این نوجوانان رها شوند دیگر نمی‌توانیم در چند سال آینده شاهد تیم ملی پرباری باشیم. خود من زمانی که به عنوان سرمربی تیم ملی حضور داشتم هرگاه در تیم نوجوانان و جوانان کسی مدال‌آوری می‌کرد و خوش می‌درخشید او را به اردوی بزرگسالان دعوت می‌کردم که در کنار ملی‌پوشان ما تمرین و کسب تجربه کند.

بی‌باک همچنین درخصوص شرایط تیم ملی بزرگسالان ایران اظهار داشت: در حال حاضر تیم ملی شرایط بهتری نسب به زمانی که من حضور داشتم دارد و با آرامش بیشتری تمرینات و مسابقات را دنبال می‌کنند. قبل از انتخابات فدراسیون هجمه زیادی به تیم ملی وارد می‌شد و با ایجاد حواشی سعی می‌کردند که نتوانیم نتیجه لازم را بگیریم. با رأی آوردن دوباره پولادگر فشارها از تیم ملی برداشته شده است و این امید وجود دارد که تیم ملی ما در بازی‌های آسیایی جاکارتا بتواند درخشش لازم را داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز