برای شرکت در مسابقات جهانی؛

ترکیب تیم شنای نابینایان و کم بینایان ۲۰ اردیبهشت مشخص می‌شود

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۱۱:۱۵:۵۵
کد خبر: ۶۹۷۳۸۹
ترکیب تیم شنای نابینایان و کم بینایان ۲۰ اردیبهشت مشخص می‌شود
ترکیب تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان برای شرکت در مسابقات جهانی آزاد آلمان ۲۰ اردیبهشت ماه مشخص می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان گفت: قوانین کلاسبندی شناگران نابینایان و کم بینایان تغییری نکرده اما اعتبار کلاسبندی ورزشکاران تمام شده است و باید در مسابقه بین المللی شرکت کنند تا کلاسبندی مجدد شوند.

حمید شریفیان افزود: برای انتخاب برترین ها قرار است ۲۰ اردیبهشت رکوردگیری و انتخابی انجام شود. در این رکوردگیری مسعود محمودی، علیرضا امیری، محمدحسین کریمی، امیرحسین کریمی، امیرحسین سعادتی، ابراهیم عمرانی، احمد نخعی، حسن جهاندار، محمد دلیر حیدرآبادی، رادین جعفری، امیرمحمد صدیفی، سیدمهدی میردهقان، حامد اصغریان و فرامرز رمضانعلی شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: ورزشکارانی که مدعی هستند می توانند رکورد ورودی مسابقات را به دست آورند نیز می توانند از طریق هیات استانی خود اقدام کنند. در پایان مسابقات انتخابی، ترکیب تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی آزاد آلمان مشخص خواهد شد.

مربی تیم ملی شنای نابینایان و کم بینایان به انتخاب برترین ورزشکاران انتخابی تیم ملی اشاره کرد و اظهار داشت: ورزشکارانی که بتوانند رکوردهای مورد نظر را به دست آورند شانس کسب مدال بازی های پاراآسیایی جاکارتا را دارند اما پیش از آن به مسابقات جهانی آزاد آلمان اعزام خواهند شد تا کلاسبندی آن ها ثبت شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز