پرسپولیس ایران یک-السد قطر صفر؛

انتقام ارتش سرخ از السد/ پرسپولیس جشن صدرنشینی گرفت

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۰:۲۳:۲۴
کد خبر: ۶۹۷۶۵۲
انتقام ارتش سرخ از السد/ پرسپولیس جشن صدرنشینی گرفت
دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس و السد از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا با نتیجه یک بر صفر به سود سرخپوشان خاتمه یافت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دیدار برگشت تیم‌های فوتبال پرسپولیس ایران و السد قطر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2018 آسیا از ساعت 19:30 دقیقه امشب در ورزشگاه آزادی برگزار شد و پرسپولیس توانست با نتیجه یک بر صفر به برتری برسد تا هم انتقام شکست دور رفت را بگیرد و هم این که با سیزده امتیاز صدرنشین گروه خود شود.سیاه پوشان السد آغازگر بازی در نیمه اول بودند.

در دقیقه 3 مرتضی پورعلی گنجی به اشتباه پرسپولیس را به اولین گل این دیدار رساند. دقیقه 5 تیم میهمان صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. ارسال ژاوی هرناندز در یک رفت و برگشت، توپ با شوت بازیکن السد از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت. دقیقه 12 سرخپوشان از سمت راست به یک کرنر رسیدند و ارسال نوراللهی ثمری در پی نداشت. دقیقه 13 بار دیگر پرسپولیس از سمت راست به کرنر رسید. دقیقه 15 حرکت محرمی با خطای بازیکن مشکی پوش متوقف شد و داور اعلام ضربه خطا کرد. ارسال توپ با ضربه شجاع در شش قدم همراه شد که داور پیش از آن اعلام آفساید کرده بود.

دقیقه 18 بر روی سکوها شماره 18 پرسپولیس در طرح موزاییکی نام محسن ربیع خواه در ورزشگاه طنین انداز شد. دقیقه 24 تیم السد صاحب ضربه ایستگاهی شد و ارسال ژاوی مهار و بازی به جریان افتاد. یاد و خاطر هادی نوروزی از سوی هواداران گرامی داشته شد. دقیقه 29 شوت کامیابی نیا در دستان گلر السد قرار گرفت. در ادامه، مشکی پوشان از سمت راست در پی خطای خلیل زاده صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. ارسال ژاوی با مشت بیرانوند به ضد حمله تبدیل شد اما سرخپوشان توپ را به سادگی از دست دادند. در دقیقه 32 علی علیپور در هجده قدم السد صاحب موقعیت شد اما در محاصره مشکی پوشان قرار گرفت و ضربه آرام او مهار شد.

دقیقه 33 بونجاح در شش قدم سرخپوشان صاحب توپ شد که ضربه او بی هدف از کنار دروازه گذشت. در دقیقه 36 شوت نوراللهی با اختلاف از کنار دروازه السد به بیرون رفت. دقیقه 37 ارسال مشکی پوشان از سمت چپ در دستان بیرانوند قرار گرفت. در دقیقه 38 ارسال انصاری از سمت چپ در دستان گلر السد جای گرفت. دقیقه 40 سیامک نعمتی با مصدومیت جزیی مواجه و پس از مداوا به زمین بازگشت. در ادامه، حرکت خوب سیامک یک ضربه ایستگاهی بدست آورد. ارسال نوراللهی در یک رفت و برگشت به علیپور رسید و ضربه او از کنار دروازه السد به بیرون رفت. این دیدار در پایان نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود پرسپولیس خاتمه یافت.

نیمه دوم کم رمق تر از نیمه اول شروع شد و این تیم قطری بود که تلاش می کرد تا گل خورده را جبران کند. یاران ژاوی که باخت در ورزشگاه آزادی برایشان حکم از دست دادن صدرنشین پس از هفته ها را داشت حملات پرتعدادی را روی دروازه پرسپولیس پی ریزی کردند اما دفاع خوب سرخپوشان اجازه نداد دروازه بیرانوند باز شود.بهترین و ایده آل ترین فرصت السد در دقیقه 87 بدست آمد که بونجاح درون محوطه شش قدم پس از دریبل یکی از مدافعان پرسپولیس درحالی که دروازه خالی را مقابل خود داشت توپ را با قدرت به تیر افقی دروازه کوبید تا پرسپولیس از یک شوک بزرگ نجات پیدا کند.

در اولین دقیقه وقت های اضافه هم تیم السد یک فرصت ایده آل دیگر برای رسیدن به گل تساوی داشت اما بازهم ضربه بازیکن تیم به کنار دروازه رفت تا سرخپوشان نفس راحتی بکشند.پرسپولیس با این پیروزی 13 امتیازی شد و به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد. السد هم با 12 امتیاز در رده دوم قرار گرفت. 

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، وحید امیری، احمد نوراللهی (گادوین منشا - 70)، سیامک نعمتی (شایان مصلح - 88) و علی علیپور.

ترکیب السد:

سعد الشیب، پدرو کوریا، مرتضی پورعلی‌گنجی، یاسر عیسی، ژاوی هرناندز، حسین هیدوس، بغداد بونجاح، حمید اسماعیل خلیفه،‌ بوعلام خوخی (حمرون - 70)، سالم الحجری و اکرم حسن عفیف.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز