الهلال ۰-۱ استقلال؛

رییس‌کُشی در کویت/ استقلال گروه مرگ را ضربه کرد

۱۳۹۷/۰۱/۲۷ - ۲۱:۰۶:۳۱
کد خبر: ۶۹۷۶۸۴
رییس‌کُشی در کویت/ استقلال گروه مرگ را ضربه کرد
تیم استقلال با پیروزی مقابل الهلال به عنوان تیم اول به مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، تیم استقلال در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا امروز از ساعت 20:15 در ورزشگاه الکویت به مصاف الهلال عربستان رفت که در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

استقلال در حالی به مصاف الهلال رفت که از هفته قبل صعودش به مرحله حذفی این مسابقات قطعی شده بود و این بازی برای این بود که تکلیف تیم‌های اول و دوم هر گروه مشخص شود. آبی‌پوشان همچون بازی رفت مقابل نماینده عربستان بازی را بهتر آغاز کردند و صاحب موقعیت‌های خوبی شدند. نکته جالب در شروع این بازی مصدومیت فرشید باقری بود که در دقیقه هفت میلاد زکی‌پور جانشین این بازیکن شد. الهلال در دقیقه 19 صاحب یک فرصت گلزنی شد که توپ بعد از برخورد با پای رحمتی به کرنر رفت. در دقیقه 36 روی ارسال دیدنی جباروف استقلال صاحب یک موقعیت خوب شد که وریا غفوری توانست گل اول آبی‌پوشان را به ثمر برساند. نیمه اول این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم تیم الهلال بازی را هجومی‌تر آغاز کرد و در دقیقه 52 نماینده عربستان ضربه‌ای را به سوی دروازه استقلال روانه کرد که توپ بعد از برخورد با تیرک دروازه به بیرون رفت. بازی در ادامه بیشتر در میانه زمین دنبال شد و هر دو تیم صاحب تک موقعیت‌هایی شدند که راهی به دروازه پیدا نکرد. از دقیقه 70 تیم الهلال فشار خود را روی دروازه استقلال بیشتر کرد که مهدی رحمتی با عملکرد خوب خودش مانع از باز شدن دروازه شد. آبی‌پوشان نیز در ضد حمله‌ها چند موقعیت را به دست آوردند که نتوانستند گل دوم را به ثمر برسانند. تلاش دو تیم برای زدن گل دیگر فایده‌ای نداشت و در نهایت این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود آبی‌پوشان به پایان رسید.

 

الهلال 0 ................................................................................................... 1 استقلال

گل: وریا غفوری 36 (استقلال)

کارت زرد: الخبیری 33 - فلاته 86(الهلال)

داور: روشن ایرماتوف

کمک داوران: رسول‌اف- سعیدف

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، فرشید باقری (7 میلاد زکی‌پور)، سرور چپاروف، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی (87 علی قربانی) و تیام (89 نایدنوف)

ترکیب الهلال:

علی الحبسی، محمد البریک، محمد جحفلی، عبدالله الزوری، ناصر الشهرانی، مهند فلاته، عبدالمالک الخیبری (59 الدوساوی)، محمد کانو، فهد الرشیدی، مختار فلاته و اشرف بن شرقی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز