ابراهیم شکوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس قدرت خود را به السد ثابت کرد/ الجزیره حریف بهتری برای قرمزپوشان خواهد بود

۱۳۹۷/۰۱/۲۸ - ۱۰:۴۹:۱۹
کد خبر: ۶۹۷۸۲۰
پرسپولیس قدرت خود را به السد ثابت کرد/ الجزیره حریف بهتری برای قرمزپوشان خواهد بود
مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برد مقابل تیم پرستاره نشان از قدرت تیم فوتبال پرسپولیس است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ ابراهیم شکوری، بازیکن اسبق پرسپولیس، درباره دیدار سرخپوشان و السد به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس در دیدار با السد با بازی منطقی توانست به عنوان میزبان با کسب سه امتیاز به عنوان تیم نخست راهی مرحله بعدی شود. برد مقابل تیم پرستاره نشان از قدرت تیم فوتبال پرسپولیس است که توانست در آزادی با یک گل این تیم را شکست دهد.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس 4 هفته مانده به لیگ برتر توانست به عنوان قهرمانی برسد و صعود این تیم به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مسجل شده بود برای همین قرمزها در دیدار با السد سعی کردند منطقی تر بازی کنند تا به سه امتیاز بازی برسد. آنها با این برد توانستند به عنوان تیم نخست راهی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان شوند.

شکوری درباره عملکرد گادوین منشا، بیان کرد: منشا یکی از بازیکنان خوب پرسپولیس است. در چنین دیدارهای بزرگی توجهات بسیاری به سوی بازیکنان است و شاید منشا تحت تاثیر این توجهات قرار گرفته و نتوانست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد. 

وی درباره امکان تقابل با الجزیره و الاهلی با پرسپولیس در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا، بیان کرد: پرسپولیس در مرحله بعدی با الجزیره بازی کند بهتر است و بابرد مقابل این تیم می‌تواند راهی مرحله بعدی شود. علیرغم عملکرد خوب سرخپوشان امکان فینالیست شدن این تیم بسیار است.

بازیکن سابق سایپا در پایان درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های لیگ برتر، گفت: تیم فوتبال سایپا توانست با درایت و شایستگی علی دایی به جایگاه دوم برسد. سایپا تیم جوان و با شایسته ای است که می‌تواند نایب قهرمان لیگ برتر شود. 

گفتگو:محمدباباالهی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز