جعفر کاشانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

حضور در پرسپولیس برای بازیکنان باعث افتخار است/ مسلمان به ارشاد نیاز دارد/ به حکم جدید فیفا امیدوار هستم

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۰:۴۷:۳۲
کد خبر: ۶۹۸۲۲۶
حضور در پرسپولیس برای بازیکنان باعث افتخار است/ مسلمان به ارشاد نیاز دارد/ به حکم جدید فیفا امیدوار هستم
رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: جوانان اگر کار اشتباهی می‌ کنند با ارشاد به اشتباهات خود پی خواهند برد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جعفر کاشانی، عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره موضوعات مختلف این باشگاه با خبرنگار برنا صحبت کرد.

*محرومیت فیفا در نقل و انتقالات تابستانی به کجا رسید؟

در آینده نزدیک مشکل حل خواهد شد. حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست باشگاه پرسپولیس به همراه هیات همراه راهی سوئیس شد تا مشکلات موجود را برطرف کند. در آینده بسیار نزدیک خبر خوبی به هواداران ارسال خواهد شد.باشگاه اگر از زیرساخت‌های مناسبی برخوردار باشد دیگر با این حکم‌هایی که به دلایلی از سوی فیفا در رابطه با نقل و انتقالات داده می شود باشگاه با مشکلی مواجه نخواهد شد.در تلاش هستیم زیرساخت‌ها را با وجود استعدادهایی به شرایط بهتری برسانیم و از بازیکنان رده‌های مختلف استفاده کنیم.

* آکادمی باشگاه پرسپولیس اکنون در چه شرایطی وجود دارد؟

شرایط آکادمی نسبت به قبل بهتر خواهد بود. در تلاش هستیم همانگونه که دانشگاه برای پرسپولیس راه اندازی کردیم شرایطی برای آکادمی خوب درنظر گرفتیم. زیرساخت‌ها فراهم شود سرمایه بزرگی برای با باشگاه‌ها است. اگر آینده تیم ها توسط زیرساخت‌ها مهیا شود دیگر نگرانی برای باشگاه و تیم‌ها نخواهد بود. 

*ظاهرا محسن مسلمان از شرایط نیمکت نشینی راضی نیست و توافق نهایی با سپاهان انجام داده است.

در مسائل سلیقه‌ای دخالت نخواهم کرد. جوانان اگر کار اشتباهی می‌کنند با ارشاد به اشتباهات خود پی خواهند برد. با تنبیه نمی‌توان به بازیکن درس بزرگی داد بلکه با ارشاد و تذکرات لازم می‌توان مشکلات موجود را برطرف کرد. با فرهنگ سازی در باشگاه و ارشاد می‌توان چالش‌ها را از بین برد. بازیکنانی که در تیم بزرگی همانند پرسپولیس بازی می‌کنند به عنوان الگو جوانان این جامعه هستند. شرایط برای مذاکرات مسلمان خوب است و این بازیکن در جمع قرمزها ماندنی خواهد بود.

*ستاره‌هایی همانند علی علیپور، کمال کامیابی‌نیا، وحید امیری و فرشاد احمدزاده بازیکنانی هستند که تا پایان فصل قرارداد آنها به پایان می‌رسد، برای تمدید قرارداد با این بازیکنان اقدامی انجام شده است؟

بازیکنان باید افتخار کنند پیراهن تیم بزرگی همانند پرسپولیس را برتن می‌کنند. گاهی فقط مسائل مادی مهم نیست بلکه افتخار آفرینی کنار تیم بزرگی همانند پرسپولیس که سرمایه دست نیافتنی همانند هواداران بسیار دارد ارزشمند خواهد بود.شرایط برای مذاکرات با این بازیکنان آغاز شده و مشکلی برای تمدید نخواهد بود و به زودی به مرحله اجرا خواهد رسید.

*کلام آخر؟

از تلاش‌های مدیریت باشگاه تشکر می‌کنم شرایطی را ایجاد کرد تا مشکلاتی که در گذشته بود اکنون برطرف شود. از وزارت ورزش و جوانان که در بسیاری مواقع در کنار مشکلات پرسپولیس قرار گرفته و حمایت‌های لازم را انجام می دهد تشکر می‌کنم.

گفتگو:محمدباباالهی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز