تیم جوانان پنج دیدار دوستانه در تایلند برگزار می‌کند؛

وادی: بازی تدارکاتی با تیم‌های شرق آسیا مفید است

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۳۲:۰۴
کد خبر: ۶۹۸۲۷۸
مشاور فنی تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: بازی تدارکاتی با تیم های سرعتی شرق آسیا برای بازیکنان ایران بسیار مفید خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم وادی درباره پانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: اردونشینان عصر امروز وارد اردو می شوند و از فردا تمرینات را شروع می کنیم.

وی افزود: از ابتدای شروع تمرینات تیم ملی جوانان دختر دکتر ضیایی دست کادر را برای تصمیمات فنی باز گذاشت و با درخواست هایی که برای آماده سازی تیم مطرح کردیم، موافقت کرد. برهمین اساس درخواست بازی تدارکاتی و دوستانه را داشتیم. چرا که حدود 40 درصد بازیکنان تیم تجربه بازی برون مرزی ندارند.

مشاور فنی تیم ملی والیبال جوانان ادامه داد: برای آماده سازی تیم ملی والیبال دختران پیشنهاد بازی با تیم های آسیایی و اروپایی داده شد، اما کادر فنی با توجه به تفاوت سبک بازی تیم های شرق آسیا، پیشنهاد بازی های تدارکاتی با تیم های شرق آسیا را پذیرفت. چراکه تیم های شرقی سرعتی هستندو فیزیک شان نیز با بازیکنان ایران فرق دارد.

وی با بیان اینکه در اردوی برون مرزی تایلند پنج بازی تدارکاتی با تیم های این کشور برگزار می کنیم، گفت: تیم ملی جوانان دختر دوم اردیبهشت ماه بعد از چند روز تمرین در تهران عازم تایلند می شود. در این کشور پنج بازی دوستانه با تیم های تایلندی برگزار می کنیم. تایلند در والیبال بانوان از تیم های بسیار خوب آسیا به شمار می رود و به طورحتم این بازی های تدارکاتی برای آماده سازی بازیکنان بسیار مفید خواهد بود.

ابراهیم وادی اظهار داشت: در مرحله پانزدهم اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر «ایمان شاه مرادزاده» به عنوان آنالیزور به ترکیب کادر فنی اضافه می شود. وی یکی از آنالیزورهای جوان و خوب والیبال است. همچنین« اکرم حبیب لو» به عنوان فیزیوتراپ و «زهرا محمدی» ماساژور به تیم اضافه شده اند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از 20 تا 27 خردادماه سال جاری با حضور 16 تیم به میزبانی شهر باک نین ویتنام برگزار می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز