جدی‌ترین رقیبان ما تیم‌های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد محسوب می‌شوند؛

قنبری: درپی کسب مقامی بهتر از سومی در جام باشگاه‌های آسیا هستیم

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۲:۵۴:۳۱
کد خبر: ۶۹۸۳۱۳
قنبری: درپی کسب مقامی بهتر از سومی در جام باشگاه‌های آسیا هستیم
سرمربی تیم تهرانی مقاومت گفت: تیم ما تاکنون در ۲ دوره از مسابقات جام باشگاه های آسیا شرکت کرده است و هر دو بار هم روی سکوی سومی قرار گرفته است، این بار به دنبال کسب مقامی بهتر از عنوان سومی هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی اشرف قنبری سرمربی تیم تهرانی مقاومت در رابطه با مسابقات جام باشگاههای آسیا اظهار کرد: تیم مقاومت ۶ سال است که قهرمان جام نقش جهان می شود و به همین واسطه موفق شدیم جواز حضور در هشتمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا را بگیریم.

وی در ادامه تصریح کرد: این تیم امسال برای سومین بار است که روی شیاپ چانگ جام باشگاه های آسیا می رود؛ سال گذشته ما به مقام سومی قناعت کردیم و در سال ۹۲ هم نتوانستیم به مقامی بهتر از سومی برسیم، تیم ما امسال برای کسب عنوان قهرمانی یا نایب قهرمانی بسته شده است البته می دانیم که رقبای سرسختی داریم و کارمان سخت است.

سرمربی تیم مقاومت درخصوص رقبای شاگردانش گفت: جدی ترین رقیبان ما تیم های شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد محسوب می شوند که هم از نظر فنی و هم از نظر تعداد بازیکنان ملی پوش غنی هستند. علاوه بر این دو تیم دیگر تیم های خارجی هم که از بازیکنان ایرانی در ترکیب استفاده می کنند می توانند خطرآفرین باشند.

قنبری درباره نقش موثر بازیکنان در مسابقات جام باشگاه های آسیا گفت: هشتمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا با دوره های قبلی از نظر سیستم بازی متفاوت است، پیش از این روند رقابت ها به گونه ای بود که هر تیم در ۵ وزن شرکت می کرد و در هر وزن دو تکواندوکار حضور داشت، مربیان می توانستند در هربازی ترکیب را تغییر دهند و در نهایت هم مجموع تیم روی سکو می رفت اما این دوره رقابت ها به صورت تک حذفی شده است.

سرمربی تیم مقاومت توضیح داد: در این دوره از رقابت ها عملکرد تک تک هوگوپوشان اهمیت دارد و کار سخت تر از گذشته شده است، امیدواریم که تکواندوکاران ما بتوانند نماینده شایسته ای برای ایران و به ویژه استان در رقابت های جام باشگاه های آسیا باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز