نشست روسای فدراسیونها ورزشی ؛

داور زنی : تعامل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان در جهت حضور قدرتمندانه کاروان ایران در جاکارتا است

۱۳۹۷/۰۱/۲۹ - ۱۹:۰۴:۵۵
کد خبر: ۶۹۸۴۸۲
داور زنی : تعامل کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش وجوانان در جهت حضور قدرتمندانه کاروان ایران در جاکارتا است
معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان سال 97 را سالی پر برنامه برای ورزش کشور دانست و رویکرد مشترک وزارت ورزش وجوانان و کمیته ملی المپیک را حضور قدرتمندانه در بازی های اسیایی جاکاراتا عنوان کرد .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا ، محمد رضا داور زنی در نشست مشترک با روسای فدراسیونها که عصر امروز برگزار شد اظهار داشت : تعامل کمیته ملی المپیک ووزارت ورزش وجوانان برای آماده سازی به منظور حضور قدرتمندانه کاروان ورزشی ایران در بازی های اسیایی جاکارتا صورت گرفت و جلسات ستاد بازی های نیز به صورت منظم برگزار می شود .

وی ادامه داد: علاوه بر بازی های آسیایی جاکارتا برخی رشته ها رویدادهای مهم دیگری را نیز پیش رو دارند همچون فوتبال که برای حضور در جام جهانی 2018 آماده می شود یا والیبال که در سال جاری در لیگ جهانی والیبال حضور خواهند داشت .

داور زنی با اشاره به شعار حمایت از کالای ایرانی تاکید کرد: رویکرد اصلی وزارت ورزش و جوانان تحقق این شعار است تا عرصه ورزش نیز محل تجلی رونق اقتصادی و تولید و اشتغال باشد .

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای گفت : در عرصه ورزش به دنبال برند سازی کالاهی داخلی در عرصه های آسیایی و جهانی هستیم ، چرا که باعث افتخار است که ورزشکاران و تیم های ایران در رویدادهای بین المللی با برندهای ایران حضور یابند.

نظر شما