محمد پنجعلی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

پرسپولیس می‌تواند کار الجزیره را در امارات یکسره کند/ دوستان لیگ داخلی را با لیگ قهرمانان آسیا اشتباه گرفته‌اند!

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۷:۰۰:۵۱
کد خبر: ۶۹۸۴۹۰
پرسپولیس می‌تواند کار الجزیره را در امارات یکسره کند/ دوستان لیگ داخلی را با لیگ قهرمانان آسیا اشتباه گرفته‌اند!
پیشکسوت پرسپولیس گفت: مطمئن هستم پرسپولیس می تواند با آنالیز خوب برانکو و دستیارانش در زمین حریف نتیجه دلخواه را کسب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد پنجعلی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران درمورد برد این تیم مقابل السد و صعود سرخپوشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به خبرنگار برنا گفت: ما به این برد نیاز داشتیم و این برد باعث شد ما در مرحله بعد به تیمی از عربستان نخوریم و با خیال راحت تری می توانیم برای بازی با تیم الجزیره امارات برنامه ریزی کنیم.

وی در ادامه با انتقاد از افرادی که به دفاعی بازی کردن پرسپولیس در دقایقی از بازی معترض بودند اظهار داشت: السد تیم قدرتمند و خطرناکی است، ضمن اینکه فکر می کنم این دوستان لیگ داخلی را با لیگ قهرمانان آسیا اشتباه گرفته‌اند، ما با تدابیر خوب برانکو و با انجام بازی حرفه‌ای توانستیم سه امتیاز بازی حساس را کسب کنیم و همچنین اگر ما ریسک می کردیم و برای گل دوم فشار می‌آوردیم قطعاً بازی به تساوی کشیده می شد.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در بخش دیگری از صحبت های خود درباره بازی حساس مقابل الجزیره امارات نیز اظهار داشت: همانگونه که پیش از این تاکید کردم، لیگ قهرمانان آسیا به ویژه طی ۳-۴ سال گذشته بسیار پیشرفت کرده و تیم های حاشیه خلیج فارس هم سرمایه‌گذاری گسترده‌ای برای موفقیت در این تورنمنت انجام داده اند. معتقدم ما نباید به هیچ وجه الجزیره را دست کم بگیریم و البته از طرفی هم مطمئن هستم پرسپولیس می تواند با آنالیز خوب برانکو و دستیارانش در زمین حریف نتیجه دلخواه را کسب کند و در ورزشگاه آزادی با توجه به حضور تماشاگران پرتعداد مانند بازی السد بتوانیم نتیجه دلخواه خود را به دست بیاوریم البته معتقدم پرسپولیس این قدرت را دارد که در بازی رفت کار الجزیره را در امارات یکسره کند.

بخش پایانی صحبت های مدافع سال های دور پرسپولیس پیرامون اخباری بود که درباره مدیریت وی در آکادمی پرسپولیس به گوش می رسید، وی در این رابطه عنوان کرد: بنده در این خصوص جلسه ای  را با گرشاسبی برگزار کردم، عاشق پرسپولیس هستیم و هر کاری که بتوانیم برای موفقیت باشگاه انجام خواهیم داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز