ابراهیم شیرکوند در دیدار با خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران:

شهدا مفتخر به کسب خوشرنگ‌ترین مدال تاریخند

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۰۷:۵۹:۴۲
کد خبر: ۶۹۸۵۲۹
شهدا مفتخر به کسب خوشرنگ‌ترین مدال تاریخند
رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران و مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش ، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم شیرکوند رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ورامین با محمد خرم مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران و مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش، دیدار و گفتگو کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین در ابتدای دیدار اظهار کرد: در طول یکسال اخیر اتفاقات قابل توجهی در منطقه رخ داده و این امر به برکت شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که با از خودگذشتگی، رفاه و آسایش را به جامعه هدیه دادند.

شیرکوند افزود: در دل خانواده بزرگ ورزش شهرستان ورامین، شهدایی جای دارند که مفتخر به کسب خوشرنگ ترین مدال تاریخند و آن افتخار، جانفشانی در راه ایران اسلامی می باشد.

وی گفت: باید همواره نام و جایگاه این عزیزان ارج نهاده شود و با برپایی یادواره های متعدد و مختلف، رسم و رسوم دلاورمردیشان برای نسل جدید بازگو گردد.

رییس اداره ورزش و جوانان اشاره کرد: ورامین بعنوان یک شهر ارزشی، پیشرو در شهیدپروری بوده و تقدیم جوانان بخصوص لاله های ورزشکاران در دوران 8 سال دفاع مقدس نشان از ولایت مداری مردم این خطه دارد.

شیرکوند اظهار داشت: شاید کمتر بتوان تیمی را یافت که تمام بازیکنانش به درجه رفیع شهادت نائل شده اند، ولی در شهرستان ورامین تیم فوتبال فجر، این افتخار را با خود به همراه داشته است.

این مسوول ادامه داد: خانواده شهید گودرزی از ملی پوشان اسبق کشورمان که در تیم صنعت نفت حضور داشته در این شهر ساکنند و این خود یک افتخار برای خانواده فوتبال محسوب می گردد.

وی گفت: این امکان وجود دارد به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر مراسمی با عنوان یادواره شهداء فوتبال برگزار نماییم.

رییس اداره ورزش و جوانان در ادامه افزود : پیشکسوتان ورزشی نیز جزو شاخص های هر جامعه ای محسوب می شوند و دارای ارج و قرب فراوانی بوده اند و باید تحت هرشرایطی جایگاهشان محفوظ بماند.

شیرکوند اشاره داشت: این اداره با تمام وجود برای حفظ حرمت این عزیزان تلاش خواهد نمود که در ادامه روند برنامه های پیش رو، قطع به یقین منشوری را تدوین خواهیم نمود تا بتوانیم دینمان را به یادگاران گذشته ورزش ادا نماییم.

رییس اداره ورزش و جوانان ورامین در پایان اشاره کرد: باید از حمایت های حضرتعالی در جذب و  حمایت از خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران در بعد معنوی، رفاهی و بخصوص استخدامی تقدیر نمود.

مشاور وزیر ورزش و جوانان در امور ایثارگران پس از شنیدن سخنان شیرکوند گفت: جای بسی خوشحالیست در شهری به خدمت مشغولید که دارای جایگاه ویژه ای در عرصه شهادت پروری است و مسوولی همچون ابراهیم شیرکوند از جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس سکاندار ورزش ورامین است.

محمد خرم افزود: با توجه به وجود شهدای گرانقدر در منطقه، این شرایط وجود دارد تا بتوان آنچه در شان و جایگاهشان است را به مرحله اجرا درآورده و بتوان با برپایی یادواره، همچنان یادشان را زنده نگاه داشت.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر شاهد برگزاری مراسمی برای یابود این عزیزان پایه ریزی گردد و در اینصورت خود را موظف و مکلف به حضور در مراسم میدانیم.

مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش در ادامه یادآور شد: با توجه به تصدی مسوولیت پیشکسوتان و قهرمانان کشوری، این شرایط مهیاست تا به بررسی مشکلات این قشر پرداخته و در راستای کمک به قهرمانان سالیان نه چندان دور و فعلی منطقه، زمینه های لازم را فراهم آوریم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز