نفیسه علی قاضی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دور برگشت مسابقات با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود/ گلف بانوان در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است

۱۳۹۷/۰۱/۳۱ - ۰۹:۰۰:۰۰
کد خبر: ۶۹۸۵۵۸
دور برگشت مسابقات با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود/ گلف بانوان در چند سال اخیر رشد خوبی داشته است
نایب رئیس فدراسیون گلف گفت: تلاش داریم در این دوره نقاط ضعف و نقاط قوت بازیکنان را شناسایی و زمینه رشد آن ها را مهیا کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ نفیسه علی قاضی، نایب رئیس فدراسیون گلف بانوان در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص دور برگشت گلف بانوان در سال جدید عنوان کرد: دور برگشت گلف بانوان از 2تا 4 اردیبهشت ماه سال جاری و با حضور 6 تیم از استان های اردبیل، تهران، خوزستان، قم و لرستان برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: بر اساس برنامه ریزی هایی که انجام شده اسکان تیم هایی که از استان های مختلف در این دوره از رقابت ها حضور دارند در محل هتل آکادمی المپیک باشگاه انقلاب تهران است، که بازیکنان از 31 فروردین باید در این محل اقامت داشته باشند و از شنبه یکم اردیبهشت تمرینات خود را انجام دهند.

علی قاضی ادامه داد: طبق برنامه ریزی های فدراسیون در این دوره تلاش می کنیم علاوه بر این که مسابقات را به لحاظ فنی در سطح خوبی برگزار کنیم، سعی داریم بازیکن ها را خوب زیر نظر بگیریم تا بتوانیم نقاط ضعف و قوت آن ها را بسنجیم تا بتوانیم بازیکنان که از استعدادهای خوبی برخوردار هستند، زمینه رشد آن ها را برای فعالیت بهتر و شکوفا کردند استعداد هایشان را فراهم کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه در سال های اخیر ورزش بانوان رشد چشمگیری داشته و گلف بانوان از این اتفاق دور نبوده، در این سال ها تمام تلاش فدراسیون بر این بود که تمام امکانات و زمینه های رشد را در بخش بانوان و در بخش آقایان به طور مساوی تقسیم کند که خوشبختانه تا به امروز همین بوده و امیدوارم بتوانیم با برگزاری این رویدادها باعث رشد این ورزش در تمام سطح کشور باشیم و بتوانیم تیم های باشگاهی قوی را به لیگ برتر معرفی و همچنین تیم ملی منسجمی را برای اعزام به مسابقات بین المللی تشکیل دهیم.

نظر شما