ملی‌پوش دسته ۹۴+ کیلوگرم:

مقام اولی را در آسیا به نام خودم می‌کنم/ هدفم شکستن رکوردهای داخلی و بین‌المللی است

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۱۴:۱۵:۵۱
کد خبر: ۶۹۸۶۸۴
مقام اولی را در آسیا به نام خودم می‌کنم/ هدفم شکستن رکوردهای داخلی و بین‌المللی است
وزنه بردار قائمشهری نوجوانان کشورمان گفت: با وزنه هایی که در تمرینات بالای سر برده ام، می توانم مقام اولی آسیا را برای خودم کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علیرضا یوسفی، وزنه بردار فوق سنگین تیم ملی نوجوانان کشورمان که با تشویق های پدرش به وزنه برداری آمده، درخصوص اینکه اولین مربیانش چه کسانی بودند و الگویش چه قهرمانانی هستند؟ گفت: قبل از اینکه به وزنه برداری بیام، فوتبال بازی می کردم. اولین مربیانی که برای من خیلی زحمت کشیدند تا پیشرفت کنم، قاسم و فریدون غزالیان بودند. الان هم الگوهای ورزشی ام سعید علی حسینی و بهداد سلیمی هستند.

وزنه‌بردار قائمشهری تیم ملی نوجوانان کشورمان درخصوص شرایط اردوهای تیم ملی و وضعیت آمادگی خودش این چنین توضیح می دهد: در ماه های گذشته اردوهای خیلی خوب و مطلوبی را در علی آباد کتول و گرگان پشت سر گذاشتیم. تمرینات مداوم و مستمر کادر فنی نوجوانان باعث پیشرفتمان شد. من هم کنار سایر ملی پوشان از وضعیت جسمانی و رکوردی خوبی برخوردارم.

یوسفی که برای نخستین بار است به مسابقات بین المللی می رود ولی استرسی برای رویارویی با حریفان خود در آسیا ندارد، وی در این خصوص اضافه می کند: در دسته 94+ کیلوگرم مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا روی تخته می روم. حریفان آسیایی ام از کشورهای ازبکستان، هند و قطر هستند. وزنه هایی که در تمرینات بالای سر برده ام، می توانم مقام اولی را برای خودم کنم.

ملی پوش فوق سنگین نوجوانان کشورمان درخصوص قهرمانی تیم ایران، گفت: ازبکستان میزبان رقابت های قهرمانی آسیا، تیم قدرتمندی دارد و با ما رقابت خواهد کرد. امسال نوجوانان و جوانان خیلی قوی هستند و احتمال قهرمانی هردو تیم در آسیا زیاد است.

یوسفی درخصوص برنامه اش پس از پایان رقابت های آسیایی اظهار کرد: بعد این مسابقه، بلافاصله تمرینم را برای حضور در ترکیب دو نفره المپیک نوجوانان شروع می کنم. سپس هدفم در مراحل بعدی نیز شکستن رکوردهای داخلی و بین المللی است.

ملی پوش تیم نوجوانان کشورمان در پایان خاطرنشان کرد: از خانواده عزیزم و مربیان زحمت کش خود از جمله قاسم غزالیان، فریدون غزالیان، حمید رشیدی و علی امینی فر تشکر می کنم که در این مسیر مرا کمک کردند.

***مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 31 فروردین ماه تا 10 اردیبهشت ماه در شهر اورگنج ازبکستان برگزار خواهد شد. تیم نوجوانان با ترکیب عباس فخرزارع و مهدی خلجی (دسته 69 کیلوگرم)، امیرحسین سلامت و محمد توفیق پوزش (دسته 85 کیلوگرم)، امیررضا عسگری دون و پوریا اسکندرزاده (دسته 94 کیلوگرم)، رضا اسدی و علیرضا یوسفی (دسته 94+ کیلوگرم)به این رقابت ها اعزام می شود.

نظر شما