وزیر ورزش و جوانان خبر داد؛

ایران عضو شورای وزیران سازمان همکاری اسلامی شد/ دستاورد مناسبی از حضور در اجلاس باکو داشتیم

۱۳۹۷/۰۱/۳۰ - ۲۰:۲۹:۴۲
کد خبر: ۶۹۸۷۷۷
ایران عضو شورای وزیران سازمان همکاری اسلامی شد/ دستاورد مناسبی از حضور در اجلاس باکو داشتیم
وزیر ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران از پذیرفته شدن و تصویب عضویت ورزشی کشورمان در شورای وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری های اسلامی خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  دکتر سلطانی فر در مورد نتایج چهارمین اجلاس وزیران ورزش و جوانان سازمان همکاری اسلامی در باکو، گفت : در مجموع دستاورد مناسبی از حضور در این اجلاس داشتیم که یکی از آنها پذیرفته شدن و تسهیل عضویت ایران بعنوان عضو شورای وزیران کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بود.

وی افزود: استمرار این گونه نشست ها می تواند موجب گسترش تعاملات میان کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی شود و استفاده از ظرفیت های همه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در حوزه ورزش و جوانان می تواند به توسعه صلح ، امنیت و آرامش و پرهیز از افراطی گری و خشونت کمک کند .

وزیر ورزش و جوانان ایران گفت : در این اجلاس چگونگی همکاری ورزشی ، گسترش تعاملات میان کشورهای عضو مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

سلطانی فر اضافه کرد : در حاشیه این اجلاس دیدار های دوجانبه با وزیران و مسوولان ورزش و جوانان کشورهای ترکیه ، قطر ، عمان ، جمهوری آذربایجان وقرقیزستان داشتیم .

وی گفت : دراین دیدارها ، مذاکرات خیلی خوبی داشتیم و قرار شد که در قالب اسناد و بیانیه های دو جانبه و تفاهمنامه های که در گذشته امضا شده است ، همکاری های خود را گسترش بدهیم .

نظر شما