سفر مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور به قزوین؛

کریمی: ۶۰ طرح ورزشی شاخص امسال در کشور افتتاح می شود

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۱۵:۳۰:۲۵
کد خبر: ۶۹۹۳۰۹
کریمی: ۶۰ طرح ورزشی شاخص امسال در کشور افتتاح می شود
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور در قزوین گفت: 230 طرح ورزشی شاخص در استان های مختلف توسط این شرکت در دست ساخت هستند که 60 مورد آنها دهه مبارک فجر امسال به بهره برداری می رسند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهندس کریمی مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور ضمن سفر به قزوین؛ از پروژه های مهم ورزشی استان و همچنین ورزشگاه 15 هزارنفری سردار آزادگان قزوین بازدید نمود.در این بازدید که مهندس زاهدی استاندار قزوین، دکتر محمدی و خانم منهدس زرآبادی نمایندگان مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی؛ ایرج رحمانی مدیرکل امور استانهای وزارت ورزش و جوانان، میقانی مدیرکل حوزه ریاست استانداری قزوین،مهندس فرخزاد معاونت امور عمرانی استانداری قزوین، موسوی رئیس هیات مدیره صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان کشور، علیرضایی مدیرکل روابط عمومی استانداری قزوین،علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان،بکان سرپرست معاونت توسعه منابع و سرمایه انسانی و اردشیری مسئول حراست اداره کل و اصحاب رسانه و جراید حضور داشتند؛مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور افزود: برای اتمام 230 طرح یاد شده به 36 هزار میلیارد ریال اعتبار نیازمندیم که تامین آن برای دولت به تنهایی دشوار است.

وی همچنین گفت: 9 هزار میلیارد ریال اعتبار را برای 60 پروژه که در دهه فجر افتتاح می شوند پیش بینی کرده ایم که 70 درصد آن در سال جاری تامین می شوند و 30 درصد باقی مانده نیز سال آینده به پیمانکاران آنها پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور گفت: در دهه فجر امسال افتتاح پروژه ورزشی خاصی را در استان قزوین پیش بینی نکرده ایم اما تلاش داریم ساخت سالن 6 هزار نفری تا پایان سال جاری به پایان برسد.

وی ادامه داد: این طرح برای شرکت ساخت و توسعه اماکن ورزشی کشور از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل تلاش می کنیم اعتبار مورد نیاز برای تکمیل آنرا به هر شکل ممکن تامین کنیم.

این مسئول اضافه کرد: وجود سالن سرپوشیده دوومیدانی قزوین نیز در کنار سالن 6 هزار نفری بسیار حیاتی است چرا که این استان از قطب های دوومیدانی کشور محسوب می شود و بدون شک این پروژه نیز در سال 98 به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به نواقص و کاستی های ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان قزوین گفت: متاسفانه این پروژه به دلیل قصور در نگهداری دچار برخی نواقص و کاستی ها شده که با تامین اعتبار برای رفع آنها اقدام خواهد شد.

احداث سالن سرپوشیده دوومیدانی و استادیوم 6 هزار نفری از مصوبات سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان قزوین در سال 82 بوده اند که هم اکنون حدود 40 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

ورزشگاه 15 هزار نفری سردار آزادگان از دیگر مصوبات سفر مقام معظم رهبری به قزوین بوده است که در سال 91 به بهره برداری رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز