عصر امروز صورت گرفت؛

ورود سرخپوشان به اصفهان در میان استقبال پرشور هواداران

۱۳۹۷/۰۲/۰۱ - ۲۲:۰۶:۵۴
کد خبر: ۶۹۹۳۸۶
ورود سرخپوشان به اصفهان در میان استقبال پرشور هواداران
کاروان تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار برابر ذوب آهن بعدازظهر امروز تهران را ترک و پس از پرواز 45 دقیقه‌ای، وارد شهر اصفهان شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، قهرمان فوتبال ایران برای دیدار برابر ذوب آهن از هفته بیست و نهم مسابقات لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) با پرواز ساعت 16:45 دقیقه تهران را ترک و پس از پرواز 45 دقیقه‌ای، ساعت 18:30 دقیقه وارد فرودگاه اصفهان شد. با هماهنگی‌های انجام شده و به دلیل حضور پرشور هواداران در فرودگاه اصفهان، یک دستگاه اتوبوس وارد باند پرواز شد و بازیکنان را از فرودگاه به هتل منتقل کرد.

ازدحام بیش از حد هواداران در مقابل هتل عباسی، سرخپوشان را برای ورود به هتل با مشکل مواجه کرد و اعضای تیم به سختی از میان هواداران وارد هتل شدند. هواداران تیم محبوب پرسپولیس کلیه اعضای تیم را مورد تشویق قرار داده و به آنها خوشامد گفتند. تیم پرسپولیس ساعت 19:15 دقیقه وارد هتل شد و بازیکنان برای صرف شام راهی رستوران شدند.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی سرخپوشان پایتخت به جهت خستگی بازیکنان، جلسه فنی امشب را به فردا موکول کرد. طبق برنامه اعلام شده، بازیکنان صبح روز یکشنبه از ساعت 9:30 دقیقه برای صرف صبحانه گرد هم خواهند آمد و ساعت 11 تمرین سبکی را در محوطه هتل برگزار خواهند کرد. تیم فوتبال پرسپولیس فردا یکشنبه در ورزشگاه فولاد  شهر اصفهان برابر تیم ذوب آهن به میدان خواهد رفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز