انگیزه بالایی برای درخشش در آسیا دارم؛

معتمدی: مدال جوانان جهان را هم به دست خواهم آورد

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۵:۴۱
کد خبر: ۶۹۹۴۷۰
وزنه بردار 94 کیلوی تیم ملی جوانان گفت: برای اولین بار است به مسابقات بین المللی اعزام می شوم و انگیزه بالایی برای درخشش دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رسول معتمدی که همشهری سهراب مرادی قهرمان المپیک و جهان است، درخصوص اینکه چطور شد به وزنه برداری گرایش پیدا کرد، گفت: در شهر سده لنجان زندگی می کنم. از سال 1391 و همزمان با برگزاری المپیک 2012 لندن، با دیدن درخشش وزنه برداران کشورمان این ورزش را شروع کردم. پدرم با دیدن علاقه من به این رشته، مرا کمک کرد تا وارد وزنه برداری شوم.

وی درخصوص اینکه نخستین مربیانش و الگویش ورزشی اش چه کسی است، گفت: ایرج معینی و رشید شریفی نخستین مربیانم بودند که برای من زحمات بسیاری کشیدند تا به سطح اول کشور برسم. از هر ورزشکاری که خصلت و ویژگی های مثبت داشته باشد، الگوبرداری می کنم ولی در وزنه برداری سهراب مرادی را خیلی قبول دارم و دوست دارم همانند او قهرمان جهان و المپیک شوم.

ملی پوش اصفهانی کشورمان درخصوص برگزاری اردوهای تیم ملی جوانان افزود: برای آماده سازی هرچه بیشتر، چند مرحله اردو در شهرهای مشهد، گرگان و تهران داشتیم که بسیار خوب دنبال شد. خودم نیز در وضعیت مطلوبی به سر می برم و تا روز مسابقات به صد در صد آمادگی خواهم رسید.

وزنه بردار 94 کیلویی تیم جوانان کشورمان ادامه داد: برای اولین بار است به مسابقات بین المللی اعزام می شوم و انگیزه بالایی برای درخشش در آن دارم. در دسته 94 کیلوگرم وزنه می زنم و بهترین وزنه هایی را که به ثبت رسانده ام، در حرکت یکضرب 160 کیلوگرم و در دوضرب 205 کیلوگرم بوده است. در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا سالهای گذشته، ثبت این رکوردها مدال به همراه داشته است. برهمین اساس استرس زیادی ندارم و با تمام توانم روی تخته قهرمانی آسیا خواهم رفت.

وی درخصوص شناختش از حریفان گفت: از رقبایم شناخت نسبی دارم. یکی از حریفانم ابراهیم فارس از قطر و دیگری نیز از کشور میزبان یعنی ازبکستان است. تمام تلاشم را به کار می بندم تا بهترین نتیجه را بگیرم.

معتمدی درخصوص قهرمانی تیم جوانان در ازبکستان اظهار داشت: سال گذشته در نپال تیم جوانان کشورمان قهرمان شد و امسال هم برای دفاع از عنوان قهرمانی به ازبکستان می رویم. به طور حتم تیم میزبان با آمادگی بالایی برای کسب قهرمانی به میدان خواهد آمد و برهمین اساس کار سختی را در رقابت های قهرمانی 2017 جوانان آسیا پیش رو داریم.

ملی پوش تیم ملی جوانان درخصوص برنامه هایش پس از پایان مسابقات جوانان گفت: تمرینات را با قدرت و جدیت زیاد برای حضور در قهرمانی جوانان جهان که تیرماه برگزار خواهد شد، پیگیری می کنم تا بتوانم مدال خوش رنگ را از آن پیکارها هم به دست آورم.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 31 فروردین ماه تا 10 اردیبهشت ماه در شهر اورگنج ازبکستان برگزار خواهد شد. تیم ملی جوانان با ترکیب حسین سلطانی (دسته 77 کیلوگرم)، عارف خاکی و افشین طاهری (دسته 85 کیلوگرم)، رسول معتمدی (دسته 94 کیلوگرم)، امیر عزیزی و علیرضا زارع پور (دسته 105 کیلوگرم)، محمدحسین رئیسی و آرمان محمدزاده (دسته 105+ کیلوگرم) به این رقابت ها اعزام می شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز