زهرا پوراسماعیل در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی تکواندو ایران عملکرد خوبی داشت/ تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی به موفقیت برسم

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۸:۲۵
کد خبر: ۶۹۹۵۴۲
تیم ملی تکواندو ایران عملکرد خوبی داشت/ تلاش می‌کنم در بازی‌های آسیایی به موفقیت برسم
دارنده مدال طلا مسابقات بین المللی جام فجر بانوان گفت: با تمرینات خوب پیش از مسابقات توانستیم عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ دهمین دوره مسابقات بین‌المللی تکواندو جام فجر بانوان با حضور تیم‌هایی از کشورهای ایران (۲ تیم)، افغانستان (۲ تیم)، پاکستان، آذربایجان، هند، روسیه و سوریه روز گذشته و به میزبانی هیات تکواندو البرز و در سالن انقلاب برگزار شد.در این دوره ایران در بخش تیمی با کسب 56 امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت.

زهرا پوراسماعیل ملی پوش کشورمان در وزن 73 کیلوگرم توانست به مدال طلا این دوره از رقابت ها دست یابد، او در این خصوص در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: از عملکرد خودم راضی هستم با توجه به تمرینات خوبی که پیش از بازی ها انجام داده بودیم توانستیم نتیجه خوبی را کسب کنیم و در بخش تیمی عنوان قهرمانی را بدست آوریم

وی درباره سطح برگزاری مسابقات و میزبانی ایران بیان کرد: سطح مسابقات بالا بود تیم های زیادی در این دوره در مسابقه حضور داشتند؛ بازیکنان کشورهایی مانند افغانستان، پاکستان، روسیه، هند و سوریه از رقیبان اصلی ملی پوشان ایران بودند خوشبختانه توانستیم با استفاده از فرصت میزبانی نتیجه خوبی را به ارمغان بیاوریم.

دارنده مدال مدال طلا مسابقات بین المللی فجر یادآور شد: هدف بعدی من حضور موفق در بازی های آسیایی است که امیدوارم با تمرین و تلاش زیاد بتوانم در این رویداد مهم بین المللی نیز نتیجه قابل قبولی را کسب کنم.

پوراسماعیل گفت:  بازی های آسیایی در سطح بالاتری برگزار می شود اما شناخت خوبی از حریفان خود دارم رقیب های اصلی من حریفانی از کشورهای چین و کره جنوبی است که قبلا با آن ها مبارزه کرده ام اما ناامید نیستم و بدون شک با انجام تمرینات بیشتر و رسیدن به آمادگی لازم می توانم این نتیجه خوب را تکرار کنم.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز