دیدار وزیر ورزش و جوانان با رییس بخش ورزش سازمان جهانی یونسکو؛

شیشلیک: ایران در مسیری که در پیش گرفته می‌تواند به پیشرفت‌های لازم برسد

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۵:۴۰
کد خبر: ۶۹۹۶۳۱
شیشلیک: ایران در مسیری که در پیش گرفته می‌تواند به پیشرفت‌های لازم برسد
رییس بخش ورزش سازمان جهانی یونسکو گفت: نیازی نمی‌بینم درباره رقابت‌های ورزشی که ایران در آن حضور دارد صحبت کنم زیرا نتایج کاملا مشخص است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان امروز صبح با شیشلیک، رییس بخش ورزش سازمان جهانی یونسکو در وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد. 

شیشلیک در این دیدار گفت: از این جلسه و دعوت از سوی شما تشکر می‌کنم. تشکر می‌کنم از زحمات ایران در زمینه ورزش و حضورتان در کمیته بین‌المللی تربیت بدنی و ورزش. در این جلسه چیزی به همراه خودم نیاوردم زیرا که معتقدم این همکاری ایران نیازی به دستور عمل خاصی ندارد. معتقدم ایران در مسیری که در پیش گرفته است می‌تواند به پیشرفت‌های لازم برسد.

وی ادامه داد: روز قبل در نشستی که با استاید دانشگاه و دانشجویان رشته تربیت بدنی داشتم به این نتیجه رسیدم آنها یک هویت مستقل دارند و می‌توانند فعالیت های خوبی در این زمینه داشته باشند.

رییس بخش ورزش سازمان جهانی یونسکو به موفقیت‌های ایران در حوزه ورزش قهرمانی اشاره کرد و بیان کرد: نیازی نمی‌بینم درباره رقابت‌های ورزشی که ایران در آن حضور دارد صحبت کنم زیرا نتایج کاملا مشخص است به عنوان مثال صبح امروز روزنامه‌هارا مطالعه می‌کردم نتیجه تیم والیبال نشسته ایران را خواندم که نتیجه بسیار خوبی بود. این نتایج نشان می‌دهد که ایران در زمینه ورزش معلولان و جانبازان بسیار موفق عمل کرده است.

وی با اشاره به اینکه ایران می‌تواند یک نماد و نمونه درمورد اقدامات انجام شده در زمینه ورزش برای سایر کشورها باشد، اضافه کرد: بر این باورم شما می‌توانید از تجربیات سایر کشورها نیز درخصوص توسعه ورزش بهرمند شوید. ایجاد و بستر مناسب ورزش همگانی برای احاد مردم است.

شیشلیک گفت: ایران توجه ویژه ای به ورزش معلولان دارد.بهره مندی از ظرفیت و تجربه‌های جوانان کشورهای دیگر در زمینه ورزش مورد توجه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز