دیدار معاون توسعه ورزش بانوان با رییس فدراسیون آسیایی راگبی؛

محمدیان: در راگبی می‌توانیم رشد کنیم/ با هندوستان تعاملات خوبی داریم

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۹:۰۵
کد خبر: ۶۹۹۷۰۶
محمدیان: در راگبی می‌توانیم رشد کنیم/ با هندوستان تعاملات خوبی داریم
معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز رییس فدراسیون آسیایی راگبی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، فریبا محمدیان، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز با آقا حسین، رییس فدراسیون آسیایی راگبی دیدار و گفتگو کرد.

محمدیان در این دیدار گفت: انتظار من از رییس فدراسیون آسیایی راگبی این است که  برنامه هایش در حوزه زنان پررنگ تر شود. همچنین آموزش بین المللی به شکل مشترک انجام شود. مطمئن هستم برای کرسی‌های آسیایی به ایران کمک می‌کند.

وی ادامه داد: ایران در تعاملات و دیپلماسی ورزشی با هندوستان خاطرات بسیار خوبی دارد، مطمئنا ایران پایگاه مناسبی برای برنامه‌های راگبی است. رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی بسیار توانمند و مدیر کاربلدی است که با علاقه توانستند به ورزش‌هایی همانند راگبی سر و سامان دهند. تیم راگبی در ایران تیم بسیار با انگیزه است هر نوع سرمایه گذاری در این رشته ورزشی انجام شود بی شک به شکوفایی می رسد.

محمدیان با تاکید بر اینکه در نقش حاکمیتی حتما در کنار شما هستم، اضافه کرد: امیدوارم در ایران به شما خیلی خوش بگذرد و خاطرات خوبی به همراه خود از این کشور ببرید.به حوزه بانوان به دلیل ماموریت اداری تاکید بسیاری دارم.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، بیان کرد: در سطح کلان معتقدیم زنان و مردان باید باهم رشد کنند تا توسعه رخ دهد اما تاریخ ورزش دنیا نشان داده است که زنان در یک شکاف پیشرفتی قرار دارند. در رشته های مختلف ورزشی به وجود می‌آید مردان در ابتدا ورود می‌کنند و به پیشرفت می‌رسند. بعدها به زنان اجازه داده می شود تا در رشته مورد نظر حضور پیدا کنند. 

محمدیان گفت: ما انتظار داریم این عقب ماندگی تاریخی در راگبی از بین برود و بانوان ایرانی در این رشته ورزشی پیش قدم باشند. ایران در میدان ورزشی زنان مسلمان پیشتاز بوده است. برای همین مدعی هستیم در ایران فرصت بسیاری برای توسعه وجود دارد. تحصیل  کرده های بسیاری در عرصه ورزش وجود دارند که می‌توانند جذب این ورزش شوند،  در کرسی بین المللی با میزبانی ایران شک نکنید علاقمندان بسیاری جذب می‌کنید. راگبی از نظر ما یک تفریح سالم برای زنان و دختران ایرانی است. با مدیریت شما و همکاری همکاران ما این افتار تاریخی در آینده ثبت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز