امیری خراسانی خبر داد؛

کرمان میزبان مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان کشور

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۰:۱۲
کد خبر: ۶۹۹۷۳۵
کرمان میزبان مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان کشور
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان از برگزاری همایش دو روزه ی مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان کشور به میزبانی این استان خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدتقی امیری خراسانی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با اشاره به اینکه این همایش از 4 تا 6 اردیبهشت جاری با برنامه های متنوعی به میزبانی کرمان برگزار می شود، گفت: پذیرش از ساعت 14 روز سه شنبه 4 اردیبهشت جاری صورت می گیرد.

وی با اعلام اینکه روز چهارشنبه 5 اردیبهشت جاری ساعت 9 صبح، مراسم افتتاحیه این همایش با حضور مسئولان در اتاق بازرگانی کرمان برگزار می شود، افزود: در ادامه مراسم افتتاحیه، شاهد برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان "کاربرد آی مو وی در تهیه کلیپ ها" خواهیم بود.

دکتر امیری خراسانی تصریح کرد: عصر همین روز ساعت 15 تا 16 جلسه تخصصی مدیران روابط عمومی ورزش و جوانان کشور را با حضور ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان داریم و به دنبال آن در ساعت 16 تا 17 از بیانات دکتر احمدی معاون فرهنگی ،آموزش و پژوهش وزارت ورزش و جوانان بهره مند می شویم.

وی برپایی برنامه گردشگری "زیارت شاه نعمت اله ولی و باغ شاهزاده ماهان" را از برنامه های پایانی روز 5 اردیبهشت عنوان کرد.

دکتر امیری خراسانی یادآور شد: روز پنج شنبه، 6 اردیبهشت جاری در هتل ایرانگردی کرمان شاهد برپایی مراسم اختتامیه همایش مدیران روابط عمومی ادارات ورزش و جوانان کشور هستیم که در این مراسم از سوی وزارت ورزش بر اساس عملکرد سال 96 مدیران روابط عمومی، از برترین های کشور تجلیل می شود.

نظر شما