استقلال ۳-۲ پیکان؛

درس شفر به آقامعلم/ ابراهیمی، امیدهای استقلال را زنده نگه داشت

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۸:۵۹:۴۵
کد خبر: ۶۹۹۷۹۹
درس شفر به آقامعلم/ ابراهیمی، امیدهای استقلال را زنده نگه داشت
تیم فوتبال استقلال تهران حریف خود را شکست داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال از ساعت هجده امروز به طور همزمان برگزار شد که در یکی از این دیدارها تیم استقلال تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف پیکان رفت و با نتیجه سه بر دو حریف خود را شکست داد تا سه امتیاز ارزشمند را بگیرد.آرمان قاسمی(۱۳) و فراز امامعلی(۶۲) برای پیکان، تیام(۵۰)، وریا غفوری(۵۴) و امید ابراهیمی(۹۰) برای استقلال گل زدند.

برای تیم استقلال سیدحسین حسینی، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، وریا غفوری، امید نورافکن، امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان، سرور چپاروف(دقیقه 79 جابر انصاری)، فرشید اسماعیلی(دقیقه 90 به علاوه4 بویان نایدنوف)، علی قربانی(دقیقه 73 خسرو حیدری) و مامه تیام به میدان رفتند.

همچنین در ترکیب تیم پیکان پیام نیازمند، سجاد مشکل پور(دقیقه 45 امیر حسین صادقی)، حجت حق وردی، علی حمودی، آرمان قاسمی، امیرحسین کریمی، ماهان رحمانی، محمد خدابنده لو(دقیقه 57 افرانگ دافه)، مهدی شیری، مهدی مومنی و فراز امامعلی حضور داشتند.

شاگردان شفر در نیمه اول صاحب توپ و میدان بودند اما پیکان موقعیت های بیشتری نسبت به حریف داشت و توانست دروازه استقلال را با خطرات جدی مواجه کند. استقلال اما فرصت چندانی برای جبران گل خورده نداشت تا نیمه اول را با شکست به رختکن برود.در شروع نیمه دوم استقلال گل خورده را جبران کرد و توسط تیام به گل تساوی دست پیدا کرد.شاگردان شفر در دقیقه ۵۴ توسط وریا غفوری گل دوم را هم به ثمر رساندند تا در آستانه رسیدن به پیروزی باشند اما پیکان دست بردار نبود و در دقیقه ۶۲ اتوسط فراز امامعلی به گل تساوی رسید. 

درحالی که بازی به دقیقه آخر اضافه شده بود امید ابراهیمی با ضربه ای دقیق دروازه پیکان را باز کرد تا تیمی که از دقیقه ۷۲ با اخراج شجاعیان با یک بازیکن کمتر کارش را ادامه می داد به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند. استقلال با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و به رده سوم جدول دست یافت تا در هفته آخر تکلیف نایب قهرمان مشخص شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز