شرایط آب و هوایی اثری در نتیجه نداشت؛

ابراهیم‌زاده: موقعیت‌هایمان را از دست دادیم و باختیم/ داور سرعت بازی را گرفت

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۴:۱۹
کد خبر: ۶۹۹۸۲۲
ابراهیم‌زاده: موقعیت‌هایمان را از دست دادیم و باختیم/ داور سرعت بازی را گرفت
سرمربی تیم سپاهان گفت: زاهدی‌فر امسال چهار بازی برای ما داور بوده است که در هر چهار بازی باختیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، منصور ابراهیم‌زاده در نشست خبری بعد از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان، گفت: در نشست دیروز هم گفتم هر دو تیم مطمئن به بقا هستند. شروع خوبی داشتیم ولی متاسفانه اشتباهاتی کردیم که نتیجه از دست رفت.

وی افزود: از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم و آنها از فرصت‌هایشان بهترین بهره را بردند. به استقلال خوزستان تبریک می‌گویم.

سرمربی سپاهان در ادامه در مورد اینکه آیا شرایط آب و هوایی در این نتیجه تاثیر داشته است، تأکید کرد: شرایط آب و هوایی اثری در نتیجه نداشت و بیشتر خودمان اشتباه کردیم. در نیمه اول باد اجازه نمی‌داد کار کنیم. در نیمه دوم هم باد متوقف شد که این مسئله به سود استقلال خوزستان بود.

وی در مورد وضعیت داوری، تصریح کرد: زاهدی‌فر امسال چهار بازی برای ما داور بوده است که در هر چهار بازی باختیم. در بازی با پرسپولیس باید احمدزاده را اخراج می‌کرد که اینطور نشد و این بازیکن پاس گل تیمش را داد. او در نیمه اول بازی را خیلی می‌خواباند. در نیمه اول بازیکن ما موقعیت خوبی داشت و اگر آوانتاژ می‌داد موقعیت گل داشتیم اما او اعلام خطا کرد. او برای شروع مجدد بازی و موقعیت قرار گرفتن توپ حساسیت زیادی به خرج می‌داد. او می‌خواست بازی را آرام کند تا این شرایط به سود خودش باشد. داوران می‌توانند با سرعت دادن به بازی به تیم‌ها برای بازی سرعتی آموزش دهند. با آوانتاژ دادن به موقع می‌توانند این کار را بکنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز