درصد آسیب دیدگی ما خیلی بالا بود؛

جلالی: از تنها راه گلزنی استقلال با خبر بودیم/ صادقی در دفاع اشتباهی نداشت

۱۳۹۷/۰۲/۰۲ - ۱۹:۲۷:۳۱
کد خبر: ۶۹۹۸۲۳
جلالی: از تنها راه گلزنی استقلال با خبر بودیم/ صادقی در دفاع اشتباهی نداشت
سرمربی تیم پیکان، گفت: اگر استقلال از روی ایستگاهی گل نمی‌زد، سه نیمه دیگر هم گل نمی‌زد. ما می‌دانستیم تنها راه گلزنی آنها همین است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مجید جلالی بعد از شکست سه بر دو تیمش مقابل استقلال گفت: از بازیکنانم واقعا ممنونم. فوق العاده بازی کردیم. برای اثبات حرفم ببینید که ما در خط هافبکمان بازیکنان ۱۸ تا ۲۱ سال بازی می‌کردند. میانه زمین حریف سه و نیم میلیارد قیمتش بود. من از بازیکنانم راضی هستم و شایسته هر تقدیری هستند. نباید به رتبه نگاه کرد. این بازیکنان عالی بودند. ما به اشتباه خودمان باختیم. صادقی برای این دو سالی که برای ما کار کرده و قدردان او هستیم، به همین دلیل از اشتباهش چشم پوشی می کنم. خوب بودیم و می شد امتیاز بگیریم.

وی در پاسخ به سوالی درباره اشتباهات صادقی گفت: من اعتقادی به این حرف ها ندارم. او از بازیکنان متعهد ماست و خیلی این را ثابت کرده است. او اشتباه کرد. مطمئن باشید اگر استقلال از روی ایستگاهی گل نمی‌زد، سه نیمه دیگر هم گل نمی‌زد. ما می‌دانستیم تنها راه گلزنی آنها همین است. تیم ما بعد از گل مساوی تمرکزش را از دست داد و گل دوم را خوردیم. بعدش جبران کردیم تا اشتباه آخر رخ داد.

سرمربی پیکان درباره ده نفره شدن استقلال و اینکه چرا تیمش از این فرصت استفاده نکرد، گفت: درصد آسیب دیدگی ما خیلی بالا بود. چندتا از بهترین یاران ما مثلا ثاقبی و آقاخان آسیب دیده هستند. با بضاعتی که داشتیم خیلی خوب بودیم. ما روبه روی تیمی بودیم که از لحاظ نفرات بهتر بودند و نمی‌شود این دو تیم را قیاس کرد. شما نیمکت آنها را با نفراتی که من وارد زمین کردم مقایسه کنید.

او درباره بگو مگویش با شفر در پایان بازی گفت: نه اینگونه نبود. من به او گفتم که چرا به داور معترض است. این منصفانه نیست که وقتی داور منصفانه سوت می‌زند، به او اعتراض کنیم و به او فشار بیاورد. بازی قبلی اشتباه داوری به ضرر ما بود ولی ما شلوغش نکردیم. داور خواست امروز در یک فضای یک طرفه با شجاعت قضاوت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز