امیر احتشام‌زاده در دیدار با محمد خرم مطرح کرد؛

صندوق حمایت با حضور خرم گمشده‌ خود را پیدا کرد/ به وزارت ورزش و جوانان و صندوق حمایت امیدوارم و حتما تحولات خوبی ایجاد خواهد شد

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۰۸:۴۷:۱۰
کد خبر: ۶۹۹۹۴۳
صندوق حمایت با حضور خرم گمشده‌ خود را پیدا کرد/  به وزارت ورزش و جوانان و صندوق حمایت امیدوارم و حتما تحولات خوبی ایجاد خواهد شد
پیشکسوت پینگ پنگ ایران با بیان اینکه با 68 سال فعالیت در ورزش ایران تجربه و نام خوبی برای خود اندوخته بر این که صندوق حمایت با حضور محمد خرم گمشده‌ خود را پیدا کرده تأکید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، امیر احتشام زاده با حضور در صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور و دیدار با خرم در گفتگو با خبرنگار این صندوق عنوان داشت: من 68 سال در ورزش ایران هستم از زمانی که ورزش ایران سه اتاق اجاره ای بود و روبروی دانشکده افسری به عنوان انجمن ملی تربیت بدنی و پیشاهنگی ایران فعالیت می‌کرد تا الان در ورزش بوده‌ام و تجربه زیادی کسب کرده‌ام. می‌دانم الان صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان معنی واقعی خودش را پیدا کرده است.

پیشکسوت پینگ پنگ افزود: صندوق با حضور خرم گمشده خودش را پیدا کرده و من خرم را چندبار در وزارتخانه دیدم. بسیار انسان خوب و نازنینی است، او یک دریا خوبی، مهربانی و انسانیت است و هربار از مصاحبت با او لذت برده‌ام.

احتشام زاده‌ خاطرنشان کرد: ما 5 قهرمان هستیم که مدال طلای درجه یک تربیت بدنی داریم اولین نفر محمود نامجو، دومین من، سومین امامعلی حبیبی، چهارمین تختی و پنجمین نفر عبدالله موحد بود. من 25 سال قهرمان پینگ پنگ ایران بودم و با مقام قهرمانی کنار رفتم. پسرهایم هم ملی پوش بودند، حمید که به رحمت خدا رفت در تیم ملی پینگ پنگ بود و مجید هم 25 سال قهرمان ایران بود، 5 دوره هم در جام 22 بهمن با وجود حضور تیم چین و چکسلواکی مقام داشت. تجربه زیادی در ورزش دارم و تقریباً همه افراد به نام این حوزه را می‌شناسم. پس حقایق را می‌گویم.

وی تأکید کرد: صندوق حمایت باید به کسانی که نیاز بیشتری دارند رسیدگی کند. با وجود خرم تمام مسائل فنی و مادی حل خواهد شد و قطعاً صندوق روز به روز رو به تکامل می رود. خرم قدم به قدم مشغول درست کردن شرایط و مورد حمایت وزیر و مقامات وزارتخانه است. با بودن خرم تحولات بسیار زیاد خوب در صندوق حمایت انجام خواهد شد.

این پیشکسوت خاطرنشان کرد: من 84 ساله هستم و بین قهرمانان وجهه و اعتبار خوبی دارم. چون خیلی مسائل را در این مدت 68 سال حضورم در ورزش لمس کردم و به خوبی می‌دانم صندوق، صندوق پیشین نیست و آینده خوبی در انتظار قهرمانان است. من تجربه و نام نیک در ورزش دارم و حقایق را می گویم.

احتشام زاده با اشاره به این‌که باید از محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان هم تشکر کند، گفت: وقتی سالن آکادمی پینگ پنگ باشگاه انقلاب به نام من زده شد و همه بودند داورزنی مقداری درباره من صحبت کرد همان موقع به او گفتم دل 85 میلیون ایرانی را با درخشش والیبال شاد کرد. اسم او در تاریخ می ماند چون والیبال ایران قدرت های جهان را برد و جزو قدرت های جهانی قرار گرفت. من به وزارت ورزش و صندوق حمایت امیدوارم و حتما در ورزش تحولات خوبی ایجاد خواهد شد.

نظر شما