بازی با تیم ملی تایلند برای آماده‌سازی ملی‌پوشان بسیار مفید است؛

وادی: ۵ دیدار دوستانه در تایلند خواهیم داشت

۱۳۹۷/۰۲/۰۳ - ۱۲:۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۰۰۰۳۱
مشاور فنی تیم ملی والیبال جوانان دختر گفت: بازی تدارکاتی با تیم های سرعتی شرق آسیا برای ما بسیار مفید خواهد بود و به همین دلیل در تایلند 5 بازی دوستانه خواهیم داشت.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ابراهیم وادی درباره پانزدهمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال دختران جوان گفت: اردونشینان عصر چهارشنبه وارد اردو شدند و تمرینات خود را از روز بعد آغاز کرده اند.

وی افزود: از ابتدای شروع کار ضیایی دست ما را برای تصمیمات فنی باز گذاشت و با درخواست هایی که برای آماده سازی تیم مطرح کردیم موافقت داشتند. برهمین اساس درخواست بازی تدارکاتی و دوستانه را داشتیم. چرا که این نیاز وجود داشت با توجه به این که 30-40 درصد بازیکنان داحل اردو تاکنون حتی سفر خارجی نیز نداشتند.

مشاور فنی تیم والیبال جوانان ادامه داد: برای آماده سازی تیم ملی والیبال دختران پیشنهاد بازی با تیم های اروپایی داده شد. اما با توجه به تفاوت سبک بازی های تیم های شرق آسیا پیشنهاد بازی های تدارکاتی با تیم های شرقی پذیرفته شد. چراکه تیم های شرقی سرعتی هستند و فیزیک‌شان نیز با ما فرق دارد.

وی با بیان اینکه 5 بازی تدارکاتی با تیم های تایلندی برگزار می کنند، گفت: پس از چند روز تمرین در تهران دوم اردیبهشت ماه عازم تایلند می شویم. دراین کشور 5 بازی دوستانه با تیم های تایلندی برگزار می کنیم. تایلند در والیبال بانوان یکی ازتیم های بسیار خوب آسیا به شمار می رود و به طورحتم این بازی های تدارکاتی برای آماده سازی بازیکنان ما بسیار مفید خواهد بود.

ابراهیم وادی اظهار داشت: در مرحله پانزدهم اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال جوانان دختر« ایمان شاه میرزاده» به عنوان آنالیزور به ترکیب فنی تیم اضافه شده است. وی یکی از آنالیزورهای جوان و خوب والیبال است. همچنین« اکرم حبیب لو» به عنوان فیزیوتراپ و «زهرا محمدی» ماساژور به تیم اضافه شده اند.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا از 20 تا 27 خردادماه سال جاری با حضور 16 تیم به میزبانی شهر باک نین ویتنام برگزار می‌شود.

تیم ملی والیبال جوانان دختر ایران در گروه سوم دور مقدماتی نوزدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان دختر زیر 19 سال آسیا با تیم‌های استرالیا، ماکائو و هنگ کنگ هم‌گروه است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز